یکشنبه 22/سپتامبر/2024

هشدار دموکرات ها به نمایندگان خود نسبت به همبستگی «علنی» با غزه

چهارشنبه 21-آگوست-2024

بر خلاف تصویری که مسئولان حزب دموکرات آمریکا این روزها در همایش های انتخاباتی شان در شیکاگو سعی می کنند، ترسیم کنند و حمایت همه جانبه خود از «کاملا هریس» معاون فعلی رئیس جمهور آمریکا را به عنوان رقیب «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری خواهان نشان دهند، اما بحث های همیشگی و نمادهایی که مهمان ها و تظاهرات کنندگان و نمایندگان موجود در اماکن و سالن های مختلف پرده از روی شکاف بزرگ و نگرانی های داخلی آنها به خاطر جنگ غزه برمی دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از پایگاه خبری «العربی الجدید» یکی از نمایندگان حزب دموکرات آمریکا اذعان کرد که رهبران این حزب از نمایندگان آن خواسته اند که در فراخوان هایی که به منظور اعتراض آشکار به سیاست های دموکرات ها در قبال جنگ غزه برگزار می شود، شرکت نکنند و در غیر این صورت از دریافت پست های رهبری در آینده محروم خواهند شد.

«لیانو شارون» نماینده رسمی و یهودی حزب دموکرات و عضو کارزار «غیرمتعهد» در گفتگو با العربی الجدید اعلام کرد که  همکارانش از فشارهای او برای توقف جنگ در غزه حمایت می کنند، اما در عین حال، نگران موضع گیری صریح یا مشارکت در درخواست توقف جنگ در غزه و نیز توقف حمایت های مالی از رژیم صهیونیستی هستند؛ چرا که در این صورت از تصدی پست های مهم در آینده محروم خواهند شد.

شارون ضمن انتقاد از رفتار حزب دموکرات، آنرا بچه گانه و غیردموکراتیک خواند و گفت:«این راه پیاده سازی دموکراسی نیست و حزب دموکرات باید از این رفتار ناشایست دست بردارد. ما افتخار می کنیم که حزبی هستیم که طرف های مختلف در آن حضور دارند و دولت باید به مشکلات ما گوش کند و به جای تهدید کردن، آنها را حل کند.

لینک کوتاه:

کپی شد