جمعه 20/سپتامبر/2024

عملیات‌های گردان‌های قسام در روز 319 جنگ علیه غزه

چهارشنبه 21-آگوست-2024

گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس در روز 319 جنگ علیه غزه همچنان به مقابله با نیروهای اشغالگر اسرائیلی و وارد کردن ضرباتی سخت به آن ها ادامه داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات های قسام در روز 319 جنگ به این شرح بوده است:
مجاهدان گردان‌های قسام در اولین عملیات امروز یک تانک مرکاوای اسرائیلی را در کنار دانشگاه آزاد قدس در محله تل السلطان در غرب رفح در جنوب نوار غزه با راکت ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار دادند.
 در دومین عملیات نیز مجاهدان قسامی نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در داخل خانه‌ای در اطراف مدرسه القادسیه با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار دادند و پس از آن نیز گروهی دیگر از نیروهای اسرائیلی را در خانه‌ای دیگر در غرب محله تل السلطان در غرب رفح با راکت ضد استحکامات TBG و راکت ضد نفر هدف قرار دادند.
کشته شدن سه نظامی اسرائیلی در عملیات روز گذشته قسام
گردان‌های قسام اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها بامداد دیروز دوشنبه از فاصله صفر با نارنجک‌های دستی و سلاح تیربار با گروهی از نیروهای کماندوی ارتش اشغالگر صهیونیستی در محله تل السلطان در غرب شهر رفح درگیر شدند که در این عملیات سه نظامی اسرائیلی کشته شدند.
گردان‌های قسام اعلام کرد یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D۹ را در تقاطع الاسکان الاحمر در محله تل السلطان در غرب رفح با بمب هدف قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد