پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

عملیات‌های گردان‌های قسام علیه اشغالگران در روز 322 جنگ

جمعه 23-آگوست-2024

گردان های قسام شاخه نظامی جنبش حماس در روز 322 جنگ علیه غزه ضربات سختی به صهیونیست ها وارد کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، عملیات های امروز قسام به این شرح بود:
درگیری شدید مجاهدان قسام با نیروهای اشغالگر در جنوب غزه
قسام اعلام کرد مجاهدان این گردان‌ها در جنوب محله الزیتون در شهر غزه وارد درگیری‌های شدیدی با نیروهای اشغالگر اسرائیلی شدند و طی آن تعدادی نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.
قسام تاکید کرد که بالگردهای اسرائیلی برای انتقال کشته‌ها و مجروحان در این منطقه به زمین نشستند.
قسام ۴ تانک مرکاوای اسرائیلی را در رفح هدف قرار داد
گردان‌های قسام اعلام کرد ۴ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در نزدیکی تقاطع ابو دقه در محله تل السلطان در غرب رفح با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ و تاندوم هدف قرار داده است.
قسام همچنین اعلام کرد که مجاهدان این گردان‌ها روز گذشته گروهی از نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در داخل مدرسه کمال عدوان در محله تل السلطان در رفح با راکت ضد استحکامات TBG هدف قرار داده و از فاصله صفر با آن درگیر شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده و مجروح کردند.
مجاهدان قسام یک تانک مرکاوا 4 ارتش اشغالگر را هم در نزدیکی تقاطع ابو سلطان در محله تل السلطان در رفح با راکت ضدزره یاسین 105 هدف قرار دادند.
گردان‌های قسام اعلام کرد نیروهای اشغالگر اسرائیلی را در کمینی ترکیبی در جنوب شرق محله الزیتون در شهر غزه گرفتار کرده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، قسام تاکید کرد که مجاهدان این گردان‌ها در این کمین ترکیبی، تعدادی از جنگ‌افزارهای ارتش اشغالگر را در اطراف کارخانه “ستار” در جنوب محله الزیتون با راکت‌های ضدزره یاسین 105 هدف قرار داده و به محض پیشروی نیروهای پیاده دشمن به سمت یک خانه از قبل بمب‌گذاری شده در این منطقه، آن را منفجر کردند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند.
گردان‌های قسام تاکید کرد که بالگردهای اسرائیلی برای جابجایی کشته‌ها و مجروحان در این منطقه به زمین نشستند.

لینک کوتاه:

کپی شد