جمعه 25/اکتبر/2024

هلاکت 695 نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ غزه

جمعه 23-آگوست-2024

جدیدترین آمارهای ارائه شده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد تعداد تلفات نظامیان اشغالگر از 7 اکتبر گذشته تاکنون به 695 نفر افزایش یافته است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین ارتش رژیم اشغالگر افزود 223 نفر از کشته‌ها در جریان درگیری‌های زمینی آغاز شده از 27 اکتبر 2023 به هلاکت رسیده‌اند.
این آمار مربوط به سربازانی می‌شود که ارتش بر کشته شدن آنها تاکید دارد و مجوز اعلام اسامی آنها صادر شده است در حالی که بسیاری از یگان‌های ویژه ارتش مجاز به اعلام تلفات و اسامی کشته‌های خود نیستند.
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد 4357 نظامی از ابتدای جنگ غزه زخمی شده‌اند که 2232 نفر از آنها در جریان نبرد زمینی بوده است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده همچنان 21 نظامی صهیونیست به دلیل شرایط وخیم جسمانی همچنان در بیمارستان بوده و 169 نفر با شرایط متوسط و 3 نفر با شرایط نسبتاً عادی در بیمارستان‌ها بستری هستند.
اما رسانه‌های رژیم اشغالگر و مرکز توانبخشی وزارت جنگ اخیراً اعلام کردند مجموع مجروحان جنگ از 10 هزار نظامی عبور کرده و همین مساله اتهاماتی را به ارتش در خصوص مخفی نگاه داشتن تعداد کشته‌ها و مجروحین جنگ وارد کرده است.
مسئولان رژیم صهیونیستی به مناسبت‌های مختلف تاکید کرده‌اند ارتش در جنگی سخت با مقاومت فلسطین در نوار غزه وارد شده و هزینه‌های سنگینی پرداخته است در حالی که گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس تقریباً همه روزه از هلاکت و زخمی شدن سربازان رژیم اشغالگر در عملیات‌های خود در نوار غزه خبر می‌دهد.

 

لینک کوتاه:

کپی شد