پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

نتانیاهو مدعی شد: ارتش هزاران موشک آماده شلیک به سمت شمال را نابود کرد

یکشنبه 25-آگوست-2024

نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که ما آمادگی و اقدامات حزب الله برای حمله به اراضی اشغالی را زیر نظر داشتیم و به ارتش دستور دادیم برای از بین بردن تهدیدات وارد عمل شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو ادعا کرده که ارتش هزاران موشک که آماده شلیک به سمت مناطق شمالی بود و برخی تهدیدات دیگر را از بین برده است. وی گفت ارتش با قدرت برای از بین بردن تهدیدات از طریق دفاع و حمله عمل خواهد کرد.

او ضمن درخواست از اسرائیلی‌ها برای پیگیری توصیه‌های جبهه داخلی، مدعی شد که ما آماده دفاع از “اسرائیل” هستیم و بر بازگشت ساکنان شمال به خانه‌هایشان با امنیت کامل مصمم هستیم.

جنگنده های رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه دهها مورد بمباران در جنوب لبنان انجام دادند و این رژیم مدعی شد که در اقدامی پیش دستانه این حملات را انجام داده است. بلافاصله پس از وقوع این حملات، دهها فروند موشک از خاک لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، «دنییل هاگاری» سخنگوی ارتش صهیونیستی اعلام کرد که نیروی هوایی این رژیم در اقدامی پیش دستانه و پس از اطلاع از برنامه جنبش حزب الله برای آغاز حملات موشکی و توپخانه ای به فلسطین اشغالی، موجی از حملات را علیه لبنان انجام داده است.

هاگاری مدعی شد که «لحظاتی قبل مطلع شدیم که حزب الله خود را برای حملات موشکی و توپخانه ای علیه اسرائیل (فلسطین اشغالی) آماده کرده است و پس از آن به صورت پیش دستانه برای رفع این تهدید حملات مان را آغاز کردیم.»

لحظاتی پس از این حملات ارتش صهیونیستی، موجی از حملات موشکی گسترده از جنوب لبنان به سمت شمال فلسطین اشغالی آغاز شد و سخنگوی ارتش صهیونیستی از اعمال محدودیت ها در جبهه داخلی این رژیم از منطقه مرزی با لبنان تا منطقه گوش دان در وسط فلسطین اشغالی خبر داد.

در همین راستا، جنبش حزب الله لبنان از آغاز واکنش به بمباران ضاحیه جنوبی بیروت توسط رژیم صهیونیستی و واکنش به ترور «فواد شکر» از فرماندهان برجسته این جنبش خبر داد و گفت مرحله اول حملاتش با موفقیت صورت گرفته است.

جنبش حزب الله با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که «اولا، به حول و قوه الهی مرحله اول حملات با موفقیت کامل پایان یافت و طی آن پایگاه ها و مراکز نظامی رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفت تا زمینه برای عبور پهپادهای تهاجمی به سمت اهداف مورد نظر در داخل خاک فلسطین اشغالی فراهم شود و پهپادها هم طبق برنامه از قبل طراحی شده وارد خاک این رژیم شدند.»

این جنبش در ادامه اعلام کرد که تاکنون بیش از 320 فروند موشک به سمت مواضع رژیم صهیونیستی شلیک شده اند و پایگاه های نظامی میرون، مربض ناوی زیو، زعتون، زاعوره، سهل، کیلع، یو أف، نفح و یردن در بلندی های اشغالی جولان سوریه، عین زی تیم و راموت نفتالی مستقیما هدف اصابت موشک قرار گرفته اند.

لینک کوتاه:

کپی شد