جمعه 20/سپتامبر/2024

کنعانی: گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیست

دوشنبه 26-آگوست-2024

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران با اشاره به واکنش حماس، جهاد اسلامی فلسطین و انصارالله یمن به عملیات حزب‌الله لبنان در روز اربعین علیه اهداف راهبردی رژیم صهیونیستی عنوان کرد:  رژیم صهیونیستی شاید بتواند برخی از حقایق را در خصوص عملیات حزب‌الله لبنان در روز اربعین کتمان، تحریف و یا سانسور کند، اما خوب می‌داند که واقعیات موجود عوض نخواهد شد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ناصر کنعانی با بیان اینکه موازنه‌های راهبردی به ضرر رژیم جعلی تغییرات بنیادین کرده است، افزود: افسانه شکست ناپذیری ارتش رژیم اسرائیل مدت‌هاست به شعاری توخالی تبدیل شده است.
وی خاطرنشان کرد: ازتش تروريستی اسرائیل قدرت هجوم مؤثر و بازدارنده خود را از دست داده و اکنون باید در برابر ضربات راهبردی از خود دفاع کند، ترس از حال و آینده در خانه‌های ساکنان سرزمین‌های اشغالی لانه کرده است، حملات نظامی مقاومت به عمق سرزمین‌های اشغالی کشیده شده است.
کنعانی اضافه کرد: رژیم اشغالگر که همواره توسعه سرزمینی را مدنظر داشت، اکنون باید در درون سرزمین‌های اشغالی از خود دفاع کند، اما با وجود حمایت‌های همه‌جانبه حامیان از جمله آمریکا، حتی در برابر یک عملیات محدود و مدیریت شده مقاومت نیز توان پیش‌بینی زمان و مکان حمله و قدرت بازدارندگی خود را از دست داده است.
‏وی یادآور شد: گذر زمان به نفع رژیم صهیونیستی و حامیان آن نیست.

لینک کوتاه:

کپی شد