شنبه 26/اکتبر/2024

جبارین: طرح های رژیم صهیونیستی شکست خواهد خورد/ قدس کارزار بزرگ ماست

سه‌شنبه 27-آگوست-2024

رئیس جنبش حماس در کرانه باختری تاکید کرد که طرح های رژیم صهیونیستی درباره مسجد مبارک الاقصی شکست خواهد خورد و قدس کارزار بزرگ ماست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زاهر جبارین خاطر نشان کرد که تحولات جاری در سایه اقدامات مسئولان تندروی رژیم صهیونیستی یکی جنگ دینی تمام عیار است و کارزار بزرگ بر سر مسجد الاقصی و قدس شکل خواهد گرفت.

جبارین تاکید کرد که «بن گویر بداند که به سرنوشت تمامی تندروهایی گرفتار خواهد شد که به مقدسات ما تعرض کردند و او نیز سرنوشتی مشابه زئیوی خواهد داشت.»

وی تصریح کرد که ملت فلسطین ثابت کرده است که اهمیتی به تهدیدات رژیم صهیونیستی نمی دهد و امکان ندارد که این ملت با وجود تمامی جنایت های دشمن پرچم سفید را بالا ببرد و مقاومت در برابر اشغالگران با استفاده از تمامی راه ها و ابزارها حق این ملت است.

رئیس جنبش حماس در کرانه باختری خاطر نشان کرد که اقشار مختلف ملت فلسطین در کرانه باختری با وجود تمامی مشکلات بر مقاومت اصرار دارند و ملت فلسطین گزینه ای جز مقاومت ندارد.

زاهر جبارین همچنین اظهار داشت که مرحله فعلی که ملت فلسطین پشت سر می گذارد، مقتضی ارائه تصویری از وحدت و همبستگی است و فلسطینی ها باید در این شرایط سخت وحدت خود را حفظ کنند تا بتوانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

وی ضمن درخواست از جنبش فتح و سرویس های امنیتی کرانه باختری برای حمایت از شهروندان فلسطینی، درباره مذاکرات نیز اعلام کرد که مشکل واقعی در مذاکرات تنها نتانیاهوست که به خاطر منافع شخصی می خواهد جنگ را طولانی تر کند و مسئولیت کامل عدم دستیابی به توافق درباره غزه نتانیاهوست.

این رهبر برجسته حماس در پایان تاکید کرد که علمای امت باید برای دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی به پا خیزند.

گفتنی است که رادیو ارتش صهیونیستی امروز سه شنبه از تصمیم بی سابقه دفتر نخست وزیری دولت صهیونیستی برای همکاری با وزارت میراث باستانی در زمینه حمایت مالی از برنامه های ورود منظم شهرک نشینان صهیونیست به مسجد مبارک الاقصی خبر داد. این منبع خاطر نشان کرد که به موجب این تصمیم، دولت صهیونیستی 2 میلیون شکل از برنامه های ورود به مسجد الاقصی حمایت مالی خواهد کرد تا ضمن ساماندهی این برنامه ها، راهنمایان گردشگری را با آنها همراه کند تا مسجد الاقصی و صحن های آنرا به تاریخ یهود پیوند بدهند.

لینک کوتاه:

کپی شد