جمعه 20/سپتامبر/2024

تاکید تظاهرات کنندگان صهیونیست بر انجام مبادله اسرا

سه‌شنبه 27-آگوست-2024

تظاهرات کنندگان صهیونیست که خانواده های صهیونیست های اسیر مقاومت در نوار غزه نیز در میان آنها دیده می شدند، امروز سه شنبه جاده ایالون در شهر تل آویو را بسته و خواستار امضای توافقنامه مبادله اسرا شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، تظاهرات کنندگان تصاویر صهیونیست های اسیر در نوار غزه و پلاکارد بزرگی را در دست گرفته بودند که بر روی آن در واکنش به سخنان «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی علیه توافق مبادله اسرا نوشته شده بود «هیچ مبادله غیرقانونی وجود ندارد.»

آنها همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کردند که «این قابل فهم نیست که چطور نتانیاهو پس از 326 روز بی توجهی به اسرا در غزه این سوال تمسخر آمیز را مطرح کند که کدام مبادله؟ و این در حالی است که خود وی وعده آنرا داده بود.»

این تظاهرات کنندگان تاکید کردند که «این نتانیاهوست که می خواهد به جای بازگرداندن اسرای ما به وطن، صرفا به خاطر حفظ قدرت خود همه ما را به جنگ منطقه ای بکشاند.» آنها همچنین خواستار تحقق توافق فوری مبادله اسرا برای بازگرداندن صهیونیست های اسیر در نوار غزه از 7 اکتبر گذشته شدند.

خانواده های صهیونیست های اسیر در نوار غزه طی هفته های اخیر اعتراضات خود را شدت بخشیده اند و خواستار دستیابی به توافق مبادله اسرا هستند. مخالفان و خانواده های اسرای صهیونیست بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به مانع تراشی در مسیر تحقق توافق مبادله اسرا متهم می کنند و اعلام کرده اند که وی به خاطر ترس از فروپاشی ائتلاف دولتی و از دست رفتن مسند قدرت خود مانع از تحقق توافق مبادله می شود.

لینک کوتاه:

کپی شد