یکشنبه 22/سپتامبر/2024

کشته شدن یک نظامی صهیونیستی به ضرب گلوله تک تیرانداز قسامی

چهارشنبه 28-آگوست-2024

مقاومت فلسطین در نوار غزه امروز چهارشنبه از کشته شدن یک نظامی صهیونیستی به ضرب گلوله تک تیرانداز قسامی و حمله به گروهی از نظامیان صهیونیستی که در داخل یک ساختمان مخفی شده بودند، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» اعلام کرد که یک نظامی صهیونیست را به ضرب گلوله تک تیرانداز خود در محله زیتون واقع در جنوب شرق شهر غزه کشته است.

قسام صحنه هایی از عملیات کشته شدن این نظامی صهیونیستی را که در داخل ساختمانی در پشت تالار نجوم واقع در جنوب محله زیتون مخفی شده بود، به نمایش گذاشت که این صحنه ها نشان دهنده هدف قرار گرفتن نظامی صهیونیستی مخفی شده در داخل ساختمان روبروی مبارزان قسام بود.

همزمان با انتشار این فایل ویدیوئی، رسانه های صهیونیستی از کشته شدن یک نظامی ارتش این رژیم به ضرب گلوله تک تیراندازان در محله زیتون و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر خبر دادند.

از سوی دیگر، گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم صحنه هایی از حمله مبارزان این گروهان ها به ساختمانی را منتشر کرد که گروهی از نظامیان صهیونیستی در آن که در پشت ساختمان دانشکده جامعیه در محل تل الهوی در جنوب غرب شهر غزه واقع شده است، مخفی شده بودند.

در این فایل ویدیوئی یکی از مبارزان گروهان های قدس دیده می شود که به سمت هدف حرکت می کند و سپس عملیات نفوذ و تیراندازی آغاز می شود و 3 نفر از مبارزان گروهان های قدس در روز روشن خود را به محل عملیات می رسانند.

لینک کوتاه:

کپی شد