جمعه 20/سپتامبر/2024

شهادت یک فلسطینی به ضرب گلوله تک تیرانداز صهیونیست در اردوگاه نور شمس

چهارشنبه 28-آگوست-2024

یک شهروند فلسطینی شامگاه امروز چهارشنبه به ضرب گلوله تک تیرانداز صهیونیست در اردوگاه نور شمس واقع در شرق شهر طولکرم در شمال غرب کرانه باختری به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع پزشکی، این شهروند فلسطینی «عاید ابو الهیجا» نام داشت به ضرب گلوله تک تیرانداز صهیونیست در اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم به شهادت رسید.

نظامیان ارتش صهیونیستی از بامداد امروز چهارشنبه جاده ها و خیابان های میان محله های اردوگاه نور شمس را که 14 هزار نفر در آنجا زندگی می کنند، بستند و ضمن محاصره امنیتی آن، تک تیراندازان صهیونیست هم در اطراف این اردوگاه مستقر شدند.

همزمان با جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه از تاریخ 7 اکتبر گذشته، ارتش صهیونیستی تجاوزات خود به کرانه باختری؛ از جمله قدس را شدت بخشیده است که در نتیجه آن 662 نفر از جمله 150 کودک شهید شده اند و بیش از 5400 نفر زخمی و بیش از 10 هزار نفر دیگر بازداشت شده اند. دشمن صهیونیستی همچنین با کمک های آمریکا به جنایت های خود در غزه ادامه می دهد که در نتیجه آن بیش از 134 هزار نفر شهید و مجروح شده اند که اکثر آنها زن یا کودک هستند و علاوه بر این، بیش از 10 هزار نفر دیگر ناپدید هستند.

لینک کوتاه:

کپی شد