شنبه 21/سپتامبر/2024

شهادت ابوشجاع فرمانده گردان طولکرم در حمله اشغالگران صهیونیست

پنج‌شنبه 29-آگوست-2024

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز پنجشنبه 29 آگوست در بیانیه‌ای از شهادت چند نیروی مقاومت خبر داد که در میان آنها فرمانده گروهان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی به نام محمد جابر «ابو شجاع» وجود داشته که فرماندهی گردان طولکرم را عهده دار بوده است. بر اساس اعلام ارتش رژیم اشغالگر وی در جریان درگیری‌های مسلحانه در اردوگاه طولکرم در شمال کرانه باختری پس از محاصره در یک ساختمان به شهادت رسیده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد یگان نظامی ویژه یمام اعلام کرده توانسته ابو شجاع را در طولکرم هدف قرار دهد که اولین فرد تحت تعقیب در کرانه باختری محسوب شده چرا که در زنجیره‌ای از عملیات‌های شهادت طلبانه علیه اهداف اسرائیلی مشارکت داشته است.
در ادامه این بیانیه به مجروحیت یکی از سربازان رژیم صهیونیستی در جریان نبرد با نیروهای مقاومت فلسطینی و بازداشت محمد قصاص از افراد تحت تعقیب اشاره شده است.
نیروهای اشغالگر صهیونیست از صبح امروز پنجشنبه به اردوگاه طولکرم حمله‌ور شده و همزمان تجاوزات مستمر به اردوگاه نور شمس و المدینه نیز ادامه دارد.
در همین راستا شبکه 14 تلویزیون رژیم صهیونیستی در خصوص جزئیات ترور ابوشجاع اعلام کرد حدود ساعت 4 بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی یک ساختمان در اردوگاه طولکرم را محاصره کرده در حالی که تعدادی از افراد مسلح فلسطینی از جمله ابوشجاع در آن حضور داشتند. نیروهای اسرائیلی به سمت این ساختمان موشک شلیک کرده و به تبادل آتش با نیروهای مقاومت پرداختند و در نهایت ابوشجاع فرمانده گردان طولکرم به همراه 4 نفر دیگر از همراهانش کشته شده یک فلسطینی تحت تعقیب نیز بازداشت شد.

 

لینک کوتاه:

کپی شد