یکشنبه 22/سپتامبر/2024

شهادت دو جوان فلسطینی در شرق طولکرم

سه‌شنبه 3-سپتامبر-2024

دو جوان فلسطینی عصر امروز سه شنبه به ضرب گلوله و راکت های نظامیان ارتش صهیونیستی در حومه ذنابه واقع در شرق طولکرم به شهادت رسیدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شاهدان محلی، نظامیان صهیونیست دو جوان فلسطینی را پس از درگیری مسلحانه ای که تقریبا یک ساعت کامل به طول انجامید، در منزل شان واقع در حومه ذنابه در شرق طولکرم به شهادت رساندند.

این شاهدان خاطر نشان کردند که نظامیان صهیونیست گلوله ها و راکت های «انیرجا»ی زیادی به سمت این منزل تحت محاصره شلیک کردند که منجر به شهادت این دو جوان شد که هنوز هویت شان شناسایی نشده است و نظامیان صهیونیست اجساد آنها را توقیف کرده اند.

شاهدان عینی همچنین با اشاره به درگیری های گسترده در نزدیکی این منزل اعلام کردند که یک هواپیمای شناسایی با ارتفاع کمی بر فراز منزل محاصره شده به پرواز درآمده بود.

با شهادت این دو جوان فلسطینی، شمار شهدای عملیات نظامی ارتش صهیونیستی در استان های شمال کرانه باختری از بامداد چهارشنبه گذشته به 34 نفر رسید که 19 نفر از آنها در استان جنین، 8 نفر در طولکرم، 4 نفر در طوباس و 3 نفر در الخلیل به شهادت رسیده اند تا بدین ترتیب شمار کلی شهدای کرانه باختری از 7 اکتبر 2023 تاکنون به 685 نفر برسد.

لینک کوتاه:

کپی شد