جمعه 20/سپتامبر/2024

حمله موشکی یمنی‌ها به تل آویو

یکشنبه 15-سپتامبر-2024

نیروهای مسلح یمن بامداد امروز یکشنبه شهر اشغالی تل‌آویو را هدف حمله موشکی قرار داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که یمنی‌ها برای اولین بار موفق به شلیک یک یا چند موشک بالستیک به سمت مرکز فلسطین اشغالی شدند.
ارتش رژیم صهیونیستی هم از اصابت یک موشک زمین به زمین شلیک شده از یمن به تل‌آویو خبر داده و تاکید کرده که آتش سوزی گسترده‌ای در این منطقه به وقوع پیوسته است.
رسانه‌های عبری زبان تاکید کردند که سامانه‌های دفاعی حیتس و فلاخن داود بیش از ۲۰ موشک از سمت قدس برای رهگیری این موشک شلیک کردند اما نتوانستند آن را ساقط کنند.
شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که سامانه‌های دفاعی قادر به رهگیری این موشک نشدند‌ و موشک به منطقه‌ای غیر مسکونی در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده است.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی هم تاکید کرد که موشک شلیک شده ۲۰۰۰ کیلومتر را پیموده و پس از ۱۵ دقیقه به هدف رسیده است.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ترکش‌های این موشک به مناطقی در مودیعین اصابت کرده است.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که موشک بالستیک شلیک شده از یمن به منطقه‌ای در ۶ کیلومتری فرودگاه بن‌گوریون در مرکز فلسطین اشغالی اصابت کرده است.
منابع عبری زبان از وقوع  آتش سوزی در کارخانه‌ای در مرکز فلسطین اشغالی در پی اصابت موشک بالستیک شلیک شده از یمن به سمت تل آویو خبر دادند.
انتقال ۹ صهیونیست به بیمارستان در پی حمله موشکی یمن به تل آویو
منابع عبری زبان اعلام کردند که در  پی حمله موشکی یمنی‌ها به تل‌آویو، ۹ صهیونیست حین فرار به پناهگاه زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند.
موشک یمنی‌ها بیش از دو میلیون اسرائیلی را روانه پناهگاه کرد
رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند یک موشک که از یمن شلیک شده، کل “اسرائیل” را از خواب بیدار کرد.
به گفته این منابع، این موشک بیش از ۲.۳۶۵.۰۰۰ اسرائیلی را روانه پناهگاه کرده است.
پیام حزام الاسد عضو دفتر سیاسی انصار الله یمن به زبان عبری:
چه در پناهگاه‌های زیر زمین باشید یا خارج از آن، باید بعد ازظهر امروز به دقت گوش دهید که این رهبر بزرگ که حقیقت را می‌گوید و با صداقت عمل می‌کند، چه خواهد گفت.
همچنین نصر الدین عامر از رهبران انصار الله نیز گفت این موشک هدف خاصی را هدف قرار داده است و بیانیه نیروهای مسلح یمن جزئیات مهمی را اعلام می‌کند و ما یک بانک اهداف مهم و استراتژیک داریم.

لینک کوتاه:

کپی شد