جمعه 20/سپتامبر/2024

سنوار: حال مقاومت خوب است/ خودمان را برای جنگ فرسایشی آماده کرده ایم

دوشنبه 16-سپتامبر-2024

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» ضمن تمجید از عملیات های موشکی جنبش انصار الله که با عبور از سامانه های پدافندی، عمق خاک رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد، تاکید کرد که هدف عملیات «طوفان الاقصی» ضربه زدن به پروژه صهیونیستی در فلسطین و منطقه بود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «یحیی سنوار» در پیامی خطاب به «عبد الملک الحوثی» رهبر جنبش انصار الله یمن از حمایت های این جنبش از مساله فلسطین که وارد مرحله پنجم عملیات های نظامی شده است، تمجید کرد.

وی افزود: میادین یمن به حمایت از مساله فلسطین ادامه می دهند و هم افزایی تلاش ها با مقاومت لبنان و عراق منجر به شکست رژیم صهیونیستی خواهد شد.

سنوار همچنین اعلام کرد که عملیات پیشرفته اخیر پیامی قوی به دشمن صهیونیستی داشت که مفاد آن این بود که طرح های مهار و منزوی کردن شکست خورده است و تاثیر جبهه های پشتیبانی کارآمدتر و تاثیرگذارتر شده است.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به اینکه ملت فلسطین در نوار غزه از سویی درد و رنج تجاوزات و محاصره و از سوی دیگر، ایستادگی مقاومت قهرمان به رهبری گردان های قسام را تجربه می کنند، تاکید کرد که گردان های قسام با اقتداری بی نظیر عملیات 7 اکتبر را اجرا کرد و طی یک سال کامل به نبرد دفاعی خود ادامه داده است که این مساله باعث خستگی دشمن و وارد آمدن خسارت های سنگین به آن شده است.

وی افزود:«من به شما اطمینان می دهم که حال مقاومت خوب است و آنچه دشمن اعلام می کند، چیزی جز دروغ و جنگ روانی نیست»؛ چرا که «مقاومت خودش را برای جنگ فرسایشی طولانی مدت به منظور شکستن اراده سیاسی دشمن آماده کرده است؛ همان طوری که عملیات طوفان الاقصی اراده نظامی آنرا در هم شکست.»

سنوار در پایان از ایستادگی مقاومت در نوار غزه با وجود تجاوزات و محاصره رژیم صهیونیستی تمجید کرد و به گردان های قسام به خاطر موفقیت در حمله و دفاع طی یک سال گذشته تبریک گفت.

لینک کوتاه:

کپی شد