چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

شهادت 3 لبنانی در بمباران جنوب لبنان توسط جنگنده های صهیونیستی

سه‌شنبه 17-سپتامبر-2024

در بمباران شهرک «بلیدا» در جنوب لبنان توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی 3 لبنانی شهید و 2 نفر دیگر زخمی شدند و در اثر انفجار دستگاه های بی سیم مبارزان حزب الله نیز دهها نفر از آنها زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع امنیتی لبنان، صدها نفر از مبارزان حزب الله لبنان امروز سه شنبه در اثر انفجار دستگاه های ارتباطی بی سیم در جنوب لبنان و ضاحیه جنوبی بیروت به شدت زخمی شدند.

خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع امنیتی اعلام کرد که صدها نفر از مبارزان حزب الله پس از انفجار سیستم های ارتباطی در جنوب بیروت زخمی شدند و خبرنگاران این خبرگزاری 10 نفر از اعضای حزب الله را در ضاحیه جنوبی بیروت دیده اند که دچار خونریزی شدید شده بودند.

شبکه ماهواره ای الجزیره به نقل از یک منبع امنیتی گزارش داد که انفجار سیستم های ارتباطی در لبنان ناشی از هک آنها توسط فناوری های بی سیم بوده است و این دستگاه ها در تمامی مناطق ضاحیه جنوبی بیروت، دره بقاع و جنوب لبنان منفجر شده اند.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که رئیس سازمان اطلاعات خارجی و جاسوسی «موساد» پس از اطلاع از این حادثه و تشدید درگیری ها در جبهه شمال نشست امنیتی خود با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را قطع کرده است.

رادیو رسمی رژیم صهیونیستی هم گزارش داده است که «یوآو گالانت» وزیر جنگ و فرماندهی دستگاه امنیتی از صبح امروز سه شنبه رایزنی های گسترده ای را درباره لبنان آغاز کرده اند. این در حالی است که کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی هم دوشنبه شب گذشته تصمیم به گسترش اهداف جنگ گرفته بود که بازگرداندن شهرک نشینان صهیونیست به منازل شان در شمال در کمال امنیت و سلامت یکی از آنها بود.

لینک کوتاه:

کپی شد