چهارشنبه 18/سپتامبر/2024

کشته شدن 4 نظامی صهیونیستی در کمین مقاومت در رفح

سه‌شنبه 17-سپتامبر-2024

در کمین مبارزان مقاومت در جنوب نوار غزه 4 نظامی صهیونیست کشته شد و مقاومت نیز عملیات پیشرفته ای علیه نظامیان رژیم صهیونیستی در جنوب این منطقه اجرا کرد و شهرک های اطراف نوار غزه را موشک باران کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از رسانه های صهیونیستی، 4 نظامی صهیونیست در کمین گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در رفح کشته شدند.

گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم اعلام کردند که یک دستگاه تانک مرکاوای ارتش صهیونیستی را در شرق رفح با بمب قوی منهدم کرده است و شهرهای عسقلان و اسدوروت در شمال نوار غزه را با چندین فروند موشک هدف قرار داده است.

در همین راستا، جنبش حماس اعلام کرد که ارتش صهیونیستی با بمباران وحشی گسترده یک منزل مسکونی پر جمعیت در شرق اردوگاه البریج قتل عام جدیدی را مرتکب شد که منجر به تخریب چندین منازل و آوار شدن آنها بر سر ساکنان شان و شهادت و زخمی شدن دهها نفر از فلسطینیان شد.

حماس امروز سه شنبه طی بیانیه ای تاکید کرد که اگر حمایت های آمریکا و همدستی پایتخت های غربی و ناکارآمدی سیستم حقوقی جامعه بین المللی نبود، جنایت جدید ارتش صهیونیستی در اردوگاه البریج در وسط نوار غزه اتفاق نمی افتاد.

این جنبش خاطر نشان کرد که «جنایت های بی وقفه در نوار غزه باعث تضعیف عزم و اراده ملت فلسطین برای ایستادگی یا به تسلیم واداشتن مقاومت و یا حتی کمک به تحقق اهداف تجاوز وحشیانه جوخه فاشیست صهیونیستی نخواهد شد.»

حماس در ادامه بیانیه خود آورده است که جنایت های رژیم صهیونیستی جز باعث پافشاری بیشتر ما بر مقاومت، تداوم تحمیل شکست ها به اراده ارتش فاشیست صهیونیستی و اخراج اشغالگران در راه تحقق خواسته های ملت فلسطین در زمینه آزادسازی سرزمین فلسطین و تعیین حق سرنوشت نخواهد شد.

این جنبش تاکید کرد که این جنایت های فجیع و مکرر نوعی تشدید جنگ نسل کشی و حملات مستقیم و عمدی ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی به غیرنظامیان بی پناه در سایه سکوت زشت جامعه بین المللی، ناکارآمدی جامعه جهانی در عمل به نقش خود در زمینه اجرای قوانین مربوط به حمایت از غیرنظامیان در جنگ ها و ملزم کردن دولت صهیونیستی به اجرای تصمیمات مربوط به توقف جنگ و نیز محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست به خاطر جنایت هایشان است.»

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز امروز سه شنبه اعلام کرد که ارتش صهیونیستی طی 24 ساعت گذشته 3 قتل عام در نوار غزه مرتکب شده است که در نتیجه آن 26 نفر شهید و 84 نفر دیگر زخمی شدند تا شمار شهدای جنگ غزه به 41252 نفر و شمار مجروحان نیز به 95497 نفر برسد.

لینک کوتاه:

کپی شد