پنج شنبه 19/سپتامبر/2024

بازداشت یک اسرائیلی مرتبط با ایران برای ترور نتانیاهو یا گالانت

پنج‌شنبه 19-سپتامبر-2024

رسانه‌های عبری زبان مدعی شدند نیروهای امنیتی رژیم اشغالگر یک صهیونیست را به جرم جاسوسی به نفع ایران و ترور بنیامین نتانیاهو نخست وزیر یا یوآف گالانت وزیر جنگ یا رونین بار رئیس شاباک در واکنش به ترور اسماعیل هنیه در تهران بازداشت کرده‌اند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین شاباک و پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای ادعا کردند یکی از ساکنان مناطق جنوبی اراضی اشغالی در آگوست گذشته با نهادهای اطلاعاتی ایران ارتباط برقرار کرده و برای برنامه ریزی جهت ترور یکی از نخست وزیر، وزیر جنگ و رئیس شاباک رژیم صهیونیستی به استخدام آنها درآمده است.
بر اساس اعلام رسانه‌های عبری زبان این فرد صهیونیست که یک تاجر است دو بار به ایران سفر کرده و برای شروع کار خواستار یک میلیون دلار شده است و هنگامی که در ترکیه زندگی می‌کرده به استخدام سپاه پاسداران درآمده است.
این رسانه‌ها اعلام کردند این اولین باری نیست که نهادهای اطلاعاتی ایران صهیونیست‌ها را برای جاسوسی به نفع خودشان به استخدمن در می‌آورند.
سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) اخیراً نسبت به افزایش تعداد صهیونیست‌هایی که برای همکاری با ایران در شبکه‌های اجتماعی با هدف دستیابی به پول اقدام می‌کنند ابراز نگرانی کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد