یکشنبه 22/سپتامبر/2024

رشد چشمگیر مهاجرت معکوس صهیونیست ها/ 40 هزار نفر فلسطین اشغالی را ترک کردند

یکشنبه 22-سپتامبر-2024

بر اساس آمارهای رسمی دایره آمار رژیم صهیونیستی که امروز یکشنبه اعلام شد، بیش از 40 هزار صهیونیست در 7 ماهه نخست سال 2024 جاری فلسطین اشغالی را ترک کرده اند که این نشانگر افزایش قابل ملاحظه مهاجرت معکوس صهیونیست ها پس از عملیات طوفان الاقصی است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، دایره آمار رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد که آمار کسانی که در مقایسه با سال 2023 و پس از گذشت یک سال از جنگ غزه فلسطین اشغالی را ترک کرده اند، رشد چشمگیری داشته است.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از دایره مرکزی آمار این رژیم اعلام کرد که آمارهای اولیه نشان می دهد که در فاصله ماه ژانویه تا ژوئیه 2024 شمار صهیونیست هایی که فلسطین اشغالی را ترک کرده اند، افزایش یافته است و این آمارها تنها نشان دهنده بازگشت 27 هزار و 800 نفر به داخل فلسطین اشغالی در این مدت است که البته این آمار هم شامل کسانی است که پس از ترک فلسطین اشغالی به آن بازگشته اند و هم شامل مهاجران جدید است.

گفتنی است که در سال 2023 نزدیک به 55 هزار و 300 صهیونیست خاک فلسطین اشغالی را ترک کرده بودند که 27 هزار نفر از آنها تصمیم به بازگشت مجدد گرفتند یا جزء مهاجران جدیدی بودند که وارد فلسطین اشغالی شدند. میانگین مهاجرت یهودیان به فلسطین اشغالی در نیمه نخست سال 2023 کاهش بی سابقه ای داشت که بیشتر ناشی از ناآرامی ها و افزایش عملیات های های مقاومت فلسطین در کرانه باختری و بحران های داخلی رژیم صهیونیستی بود. بر اساس آمارهای وزارت مهاجرت و جذب آوارگان یهودی و آژانس یهودی، مهاجرت به فلسطین اشغالی در نیمه نخست سال جاری نیز کاهش یافته است و میزان ورود یهودیان از آمریکا و اروپا به فلسطین اشغالی 20 درصد کاهش یافته است.

لینک کوتاه:

کپی شد