دوشنبه 23/سپتامبر/2024

حزب الله ترور فرمانده ارشد خود را تکذیب کرد

دوشنبه 23-سپتامبر-2024

جنبش حزب الله لبنان ترور «علی کرکی» فرمانده ارشد خود در بمباران امروز دوشنبه ضاحیه جنوبی بیروت توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی را تکذیب و اعلام کرد که حال وی خوب است و به «محلی امن» منتقل شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، جنبش حزب الله ساعاتی پس از بمباران یکی از مقرهای خود در نزدیکی بیروت توسط ارتش صهیونیستی با صدور بیانیه ای تاکید کرد که «برادر عزیز مجاهد فرمانده حاج علی کرکی در سلامتی کامل به سر می برد و به محلی امن منتقل شده است.»

این بیانیه پس از آن صادر شد که جنگنده های صهیونیستی با 6 فروند موشک ساختمانی را در محله ماضی در ضاحیه جنوبی بیروت هدف قرار دادند و روزنامه صهیونیستی هاآرتص مدعی شد که «علی کرکی» فرمانده جبهه جنوبی لبنان که از لحاظ درجه نظامی هم ردیف شهید «فواد شکر» و «ابراهیم عقیل» فرمانده نیروی رضوان است که پس از ترور «وسام طویل» فرمانده ارشد حزب الله ماموریت فرماندهی جبهه جنوبی لبنان را بر عهده گرفته بود، ترور شده است.

مبارزان حزب الله بلافاصله پس از این حمله این محل را به محاصره خود درآوردند و آمبولانس ها برای کمک رسانی به مجروحان به محل حادثه شتافتند. این بمباران تنها 4 روز پس از ترور شهید «ابراهیم عقیل» و تعدادی دیگر از نیروهای یگان ویژه حزب الله در حمله روز جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت صورت گرفت.

لینک کوتاه:

کپی شد