چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

گرفتار شدن خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی در کمین گردان های قسام

چهارشنبه 25-سپتامبر-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» یک فایل ویدیوئی را پخش کرد که نشان می دهد مبارزان این گردان ها تعدادی از خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را در کمین خود در شرق رفح واقع در جنوب باریکه غزه گرفتار کرده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، گردان های قسام در عملیاتی که نام «کمین نویدهای پیروزی» بر روی آن گذاشته است، ماموریت های خود را میان 3 گروه از مبارزانش تقسم کرده است و فایل ویدیوئی این عملیات نشان می دهد که یکی از مبارزان قسام جزئیات اجرای این عملیات در منطقه محل تجمع نظامیان صهیونیستی «المقتله» را تشریح می کند.

در این فایل ویدیوئی صحنه های مربوط به حرکت نیروهای کمکی ارتش صهیونیستی به سمت خیابان گذرگاه رفح و شرق منطقه التنور به نمایش درآمده است و در بخشی از آن هم صحنه های مربوط به کنترل خودروهای نظامی ارتش صهیونیستی در منطقه کمین و سپس هدف قرار دادن تانک مرکاوا با گلوله یاسین 105 دیده می شود.

در بخش دیگری از این فایل ویدیوئی هم صحنه های هدف قرار دادن 2 دستگاه بولدوزر «دی 9» ارتش صهیونیستی با گلوله یاسین 105 دیده می شود و در بخشی از آن هم نظامیان ارتش صهیونیستی در حال عقب نشینی از این منطقه به چشم می خورند.

گردان های قسام روز دوشنبه گذشته اعلام کرده بود که خودروهای نظامی رژیم صهیونیستی را در کمین سخت خود در شرق شهر رفح گرفتار کرده است و مبارزان قسام با گلوله های یاسین 105 و بمب های دست ساز 3 دستگاه بولدوزر نظامی «دی 9» و 2 دستگاه تانک مرکاوا را در جریان عبورشان از تقاطع جورج در شرق شهر رفح هدف قرار داده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد