چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

حملات پهپادی مقاومت عراق به شهر ایلات در فلسطین اشغالی

چهارشنبه 25-سپتامبر-2024

ارتش صهیونیستی از پرتاب یک پهپاد از عراق خبر داد که عصر امروز چهارشنبه در شهر ایلات در ساحل دریای سرخ منفجر شد و در عین حال مدعی شد که یک پهپاد دیگر را رهگیری و منهدم کرده است. مقاومت اسلامی عراق مسئولیت این حمله را بر عهده گرفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، اورژانس رژیم صهیونیستی زخمی شدن یک صهیونیست در اثر انفجار این پهپاد در ایلات را تایید کرد و روزنامه صهیونیستی یدیعوت أحرونوت هم به نوبه خود اعلام کرد که یک پهپاد در بندر ایلات منفجر شده است که منجر به زخمی شدن 2 صهیونیست شده است.

در همین راستا، شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم اعلام کرد که 2 پهپاد به سمت بندر ایلات پرتاب شده اند که خبرهای اولیه از وارد آمدن خسارت های جانی و مالی در اثر اصابت آنها حکایت دارند.

صحنه های ضبط شده که در شبکه های ارتباط جمعی پخش شده اند، نشانگر بلند شدن دود از بندر ایلات و وارد آمدن خسارت به برخی بخش های این شهر در اثر حمله پهپادی مذکور هستند.

در همین راستا، «ابو علی عسکری» مسئول امنیتی گردان های حزب الله عراق به آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت به هر گونه تجاوز به خاک عراق هشدار داد و تاکید کرد که واکنش ما تنها به فلسطین اشغالی محدود نخواهد شد، بلکه تمامی مناطق حضور نیروهای آمریکایی در منطقه را در بر خواهد گرفت.

وی طی بیانیه ای که در کانال تلگرامی گردان های حزب الله عراق منتشر کرد، از دیگر گروه های مقاومت عراق خواست که حجم عملیات ها و سطح تهدیدات خود علیه دشمن صهیونیستی را افزایش دهند؛ چرا که عملیات های فعلی اهداف جبهه مقاومت و مرحله کنونی را برآورده نمی کند.

لینک کوتاه:

کپی شد