پنج شنبه 26/سپتامبر/2024

حماس: تشدید بمباران پناهگاه ها ادامه همان جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی است

پنج‌شنبه 26-سپتامبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» تاکید کرد که تشدید روند بمباران های وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و متمرکز شدن آن طی روزهای اخیر بر پناهگاه ها و چادرهای آوارگان که شامل مدارس واقع در مناطق مختلف نوار غزه می شود و آخرین مورد از آنها بمباران مدرسه مملو از آوارگان الفالوجه در اردوگاه جبالیا توسط جنگنده های رژیم تروریستی صهیونیستی بود، ادامه جنگ نسل کشی دولت صهیونیستی علیه ملت فلسطین و نشانگر حمله عمدی این رژیم به شهروندان بی پناه فلسطینی و ارتکاب جنایت های هولناک علیه آنهاست.

حماس طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در اختیار مرکز اطلاع رسانی فلسطین قرار گرفت، از جامعه بین المللی، سازمان ملل و تمامی نهادهای آن خواست که جلوی این تروریسم صهیونیستی و نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشر توسط ارتش صهیونیستی را بگیرند.

این جنبش تاکید کرد که حمله عمدی و مکرر به شهروندان بی پناه از باریکه غزه گرفته تا کرانه باختری و لبنان، مستلزم اتخاذ اقدامات لازم در زمینه تعقیب و محاکمه جنایتکاران جنگی صهیونیست به خاطر جنایت هایشان علیه بشریت است.

گفتنی است که ارتش صهیونیستی عصر امروز پنجشنبه جنایت جدیدی را در مدرسه محل اسکان آوارگان در غرب اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه مرتکب شد و وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در این جنایت 11 فلسطینی شهید و بیش از 22 نفر دیگر زخمی شدند. جنگنده های صهیونیستی دبیرستان دخترانه فالوجه در غرب اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را که هزاران آواره فلسطینی به آن پناه برده بودند، بمباران کردند تا جنایت دیگری در کارنامه خونریزی رژیم صهیونیستی ثبت شود.

لینک کوتاه:

کپی شد