پنج شنبه 26/سپتامبر/2024

شهادت دست کم 15 فلسطینی در تازه ترین جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه

پنج‌شنبه 26-سپتامبر-2024

در اثر جنایت هولناک نظامیان رژیم صهیونیستی در بمباران مدرسه محل اسکان هزاران نفر از آوارگان فلسطینی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه دست کم 15 فلسطینی شهید و دهها نفر دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه تاکید کرد که تیم های این سازمان 15 شهید؛ از جمله تعدادی زن و کودک و دهها مجروح را از زیر آوارهای این مدرسه بیرون کشیده اند که حال برخی مجروحان وخیم است و جستجو برای پیدا کردن افراد ناپدید شده در زیر آوارها ادامه دارد.

در همین راستا، 13 شهروند فلسطینی نیز در بمباران های بی وقفه جنگنده های صهیونیستی علیه مرکز و جنوب نوار غزه به شهادت رسیدند و تعدادی دیگر نیز مجروح شدند.

منابع محلی هم گزارش دادند که جنگنده های صهیونیستی یک منزل مسکونی در شرق خان یونس را به چندین موشک هدف قرار دادند که منجر به شهادت 6 فلسطینی و زخمی شدن شماری دیگر شد.

وزارت بهداشت فلسطین نیز به نوبه خود اعلام کرد که در حملات 24 ساعت گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه 4 قتل عام جدید علیه خانواده های فلسطینی صورت گرفت که منجر به شهادت و زخمی شدن 125 نفر شد. این وزارتخانه در گزارش آماری امروز پنجشنبه خود اعلام کرد که 39 شهید و 86 مجروح به مراکز درمانی نوار غزه انتقال داده شده اند.

وزارت بهداشت خاطر نشان کرد که با شهادت و زخمی شدن این افراد، شمار شهدای جنگ غزه از تاریخ 7 اکتبر 2023 تاکنون به 41534 نفر و شمار مجروحان به 96092 نفر رسید و البته هنوز هزاران نفر در زیر آوارها باقی مانده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد