جمعه 25/اکتبر/2024

بلومبرگ: حمله 7 اکتبر حماس عادی سازی روابط را به تصورات خیالی تبدیل کرد

جمعه 27-سپتامبر-2024

خبرگزاری بلومبرگ آمریکا اعلام کرد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که سال گذشته در سازمان ملل متحد به نتایج صلح با جهان عرب افتخار می‌کرد امروز در حالی به این سازمان آمده است که منطقه در آستانه جنگی تمام عیار قرار دارد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این رسانه آمریکایی در واکنش به سفر نتانیاهو به نیویورک برای حضور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد تاکید کرد: نتانیاهو مستقیم با این واقعیت مواجه خواهد شد که دشمنی با شخص وی و دولت وی به بالاترین سطح در سال‌های گذشته افزایش یافته است.

در ادامه این گزارش آمده است بسیاری از رهبران جهان از حمله نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه انتقاد می‌کنند در حالی که حداقل یکی از آنها نتانیاهو را به اسم مورد توبیخ قرار داد.

بلومبرگ اعلام کرد نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه پس از به تعویق انداختن سفر خود به منظور نظارت بر حملات هوایی علیه لبنان که در آن تاکنون بیش از 600 نفر کشته شده‌اند وارد نیویورک شد.

این خبرگزاری آمریکایی ادامه داد: آنچه در نیویورک اتفاق افتاد یادآوری چگونگی تاثیر گذاری حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر و حمله نظامی اسرائیل به نوار غزه بر منطقه است، نتانیاهو سال گذشته در مورد عادی سازی روابط برخی کشورها با اسرائیل سخن می‌گفت اما به نظر می‌رسد این مساله امسال به تصورات خیالی تبدیل شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد