پنج شنبه 17/اکتبر/2024

گاردین: هر گونه عملیات نظامی اسرائیل در لبنان محکوم به شکست است

جمعه 27-سپتامبر-2024

روزنامه گاردین انگلیس امروز جمعه در گزارشی به میزان توانایی رژیم صهیونیستی برای اجتناب از تکرار اشتباهات و افتادن در دام‌هایی که در جریان جنگ سال 2006 دچار آن شد پرداخت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین این روزنامه نسبت به اینکه ارتش رژیم صهیونستی برای عملیات زمینی در لبنان اهداف واقعی قابل تحقق داشته باشد ایجاد تردید کرد.

گاردین تاکید کرد: حزب الله به لحاظ تسلیحاتی شرایط بسیار بهتری نسبت به سال 2006 دارد، چنانچه نیروهای آن نیز تخصص بیشتری پیدا کرده‌اند، اسرائیل همچنان مانند گذشته در فهم درست ماهیت حزب الله دچار اشتباه است.

این رسانه انگلیسی زبان به عملیات‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه فرماندهان حزب الله اشاره کرده و افزود این اقدامات ساختار اصلی و رویکرد حزب الله برای ادامه مقاومت در برابر این رژیم و تلاش برای تضعیف آن را تغییر نداده است.

این روزنامه ادامه داد رژیم صهیونیستی با مشکلات مختلفی مواجه است که از جمله آنها فرسودگی رو به افزایش است که تنها در نیروی نظامی مشاهده نشده بلکه جامعه آن نیز پس از یکسال جنگ دچار فرسایش شده است.

گاردین تاکید کرد: ارتش اسرائیل به قدرت خود برای جنگ در چند جبهه افتخار می‌کند اما در تحقق اهداف خود علیه حماس در نوار غزه شکست خورده است. با توجه به جنگ‌های پیشین اسرائیل علیه لبنان باید گفت هر گونه عملیات زمینی اسرائیل در تحقق اهداف آن با شکست مواجه خواهد شد.

در چند روز گذشته رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز هشدار دادند اگر ارتش این رژیم عملیات زمینی خود علیه لبنان را آغاز کند در تله مرگ آماده شده از سوی حزب الله گرفتار می‌‌شود.

لینک کوتاه:

کپی شد