پنج شنبه 17/اکتبر/2024

حزب الله با دهها موشک شهرک ها و پایگاه های نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد

شنبه 28-سپتامبر-2024

جنبش حزب الله لبنان امروز شنبه با دهها موشک به تعدادی از شهرک های صهیونیست نشین و پایگاه های نظامی رژیم صهیونیستی حمله کرد تا روند حملات موشکی خود علیه اهداف صهیونیستی را در مرحله پس از ترور سید حسن نصر الله دبیر کل شهید این جنبش نیز حفظ کند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، حزب الله با صدور بیانیه های متوالی خاطر نشان کرد که این عملیات ها در حمایت از ملت مقاوم فلسطین در نوار غزه و به منظور پشتیبانی از مقاومت قهرمان و شریف غزه و نیز در راستای دفاع از لبنان و ملت آن و پاسخ به حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهرها و روستاها و غیرنظامیان صورت می گیرد.

این جنبش در ادامه تاکید کرده است که مقاومت اسلامی لبنان شهرک «معالوت» را با 50 موشک هدف قرار داده و همچنین شهرک های کتسرین متسوفا، روش بینا و ساعر را هدف موشک باران خود قرار داده است.

مبارزان مقاومت اسلامی همچنین با گلوله های توپخانه به سمت گروهی از نظامیان دشمن صهیونیستی در پایگاه الصدح آتش گشودند و در حمله ای دیگر نیز پایگاه و فرودگاه رامات دیوید را هدف موشک های فادی 3 قرار دادند. مبارزان مقاومت اسلامی لبنان همچنین امروز شنبه یک فروند موشک فادی 1 به سمت شهرک کابری شلیک کردند.

لینک کوتاه:

کپی شد