جمعه 04/اکتبر/2024

شهادت 20 فلسطینی بر اثر بمباران یک قهوه خانه سنتی در اردوگاه طولکرم

جمعه 4-اکتبر-2024

جنگنده های رژیم صهیونیستی در آخرین ساعات پنجشنبه شب گذشته یک قهوه خانه سنتی در اردوگاه عین شمس در شهر طولکرم واقع در شمال کرانه باختری را بمباران کردند که در پی آن 20 نفر شهید و شماری دیگر زخمی شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، سازمان هلال احمر فلسطین با صدور بیانیه ای کوتاه خاطر نشان کرد که تیم های امداد و نجات این سازمان 20 شهید و شماری مجروح را از زیر آوارها خارج کرده اند.

منابع محلی نیز گزارش دادند که جنگنده های صهیونیستی دست کم یک موشک به سمت این قهوه خانه سنتی در محله الحمام اردوگاه عین شمس طولکرم شلیک کردند که منجر به شهادت و زخمی شدن شمار زیادی از افراد داخل آن شد.

این منابع خاطر نشان کردند که به احتمال زیاد هدف این بمباران ترور یکی از فرماندهان گردان طولکرم به نام «غیث رضوان» بوده است.

پس از این حادثه، تیم های امداد و نجات بلافاصله شهدا و مجروحان را به بیمارستان دولتی شهید ثابت ثابت در شهر طولکرم انتقال دادند.

رسانه های صهیونیستی ضمن تایید این حمله اعلام کردند که این اولین بار پس از انتفاضه دوم فلسطین است که یک جنگنده صهیونیستی ساختمانی را در طولکرم واقع در کرانه باختری بمباران می کند.

لینک کوتاه:

کپی شد