پنج شنبه 24/اکتبر/2024

النخاله: مقاومت اسرای کافی برای آزادی اسرای فلسطینی در اختیار دارد

دوشنبه 7-اکتبر-2024

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین به اندازه کافی اسرای اسرائیلی در اختیار دارند تا توافقی را با دشمن به امضا برسانند که متضمن آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های صهیونیستی باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، زیاد النخاله در سخنانی به مناسبت سالروز نبرد طوفان الاقصی اظهار داشت که جهاد اسلامی، حماس و دیگر گروه‌های مقاومت اسرای کافی برای تضمین آزادی اسرای فلسطینی را در اختیار دارند.

النخاله در رابطه با مذاکرات برای آتش‌بس و مبادل اسرا گفت که ما از روز نخست جنگ تصمیم به وحدت مقاومت گرفتیم و حماس را برای رهبری سیاسی نبرد انتخاب کردیم.

وی افزود که دشمن همچنان تعلل می‌کرد و از توافقاتی که قبلا حاصل می‌شد، عقب می‌نشست و می‌خواست شروطی را بر ما تحمیل کند که بیشتر به شکست نزدیک بود.

دبیرکل جهاد اسلامی بیان کرد که ما بر خروج کامل نیروهای اشغالگر از نوار غزه، بازسازی این باریکه و توافق مبادله اسرا که متضمن آزادی اسرای فلسطینی از زندان‌های دشمن باشد، اصرار داریم.

زیاد النخاله اظهار داشت که وحدت محور مقاومت در منطقه برای رسیدن به پیروزی ضروری است و وحدت ملت فلسطین یکی از مهمترین واجبات برای رویارویی با دشمن است.

النخاله تصریح کرد که مجاهدان جهاد اسلامی در جبهه لبنان دوشادوش مبارزان حزب الله مبارزه می کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد