پنج شنبه 24/اکتبر/2024

مشعل: طوفان الاقصی دشمن را به نقطه صفر بازگرداند/ اتحاد محور مقاومت شکست دشمن را در پی دارد

دوشنبه 7-اکتبر-2024

رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس در خارج تاکید کرد که نبرد طوفان الاقصی دشمن اشغالگر را به نقطه صفر بازگرداند و موجودیت آن را تهدید کرد.

خالد مشعل در سخنانی در اولین سالروز نبرد طوفان الاقصی تصریح کرد که حملات گسترده و همه جانبه دشمن صهیونیستی به نوار غزه همزمان با سالروز نبرد طوفان الاقصی نمی‌تواند از تاثیرات شکست هفتم اکتبر برای آن بکاهد.

مشعل عنوان کرد که جریان‌های مقاومت و در راس آن حماس در این نبرد بهترین مردان و رهبران خود و در راس آن‌ها شهید اسماعیل هنیه و شهید صالح العاروری را تقدیم کرده است.

وی گفت این جانفشانی‌ها دلیلی بر آمادگی حماس و رهبران آن برای تقدیم ارزشمندترین داشته‌های خود در راه خداوند و در راه آزادی وطن و پاکسازی قدس و مسجد الاقصی از لوث اشغالگران است.

مشعل بیان کرد که غزه همواره ثابت کرده که در این نبرد پیشگام است و کرانه باختری نیز علیرغم تجاوزات و جنایات گسترده دشمن و شهرک‌سازی بی‌وقفه، در سال نبرد طوفان الاقصی به پا خواستند.

رهبر حماس در خارج اظهار داشت که قدس اساس و عنوان مبارزات ملت و مقاومت در غزه است و غزه امت را به حمایت از آن فرامی‌خواند، بنابر این قدس و مسجد الاقصی الهام‌بخش و محرک اصلی نه فقط برای جهان اسلام بلکه برای همه بشریت هستند.

خالد مشعل تاکید کرد که علیرغم جنایات بی‌سابقه دشمن علیه ساکنان سرزمین‌های اشغالی 1948 و پیگرد و تعقیب آنان و فتنه‌انگیزی دشمن در این منطقه، ما نسبت به آن‌ها حسن ظن داریم.

مشعل به امت اسلامی که تظاهرات‌های میلیونی در حمایت از غزه و فلسطین برگزار کرده و حمایت‌های مالی و رسانه‌ای از آن به عمل آورده و تحرکات دانشجویی در شرق و غرب و فشارهای سیاسی بر دشمن برای توقف جنگ درود فرستاد و گفت امید ما به امت بیشتر از این است.

مشعل در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد که دشمن مسیر راهبردی خود را گم کرده و نابودی خود را تسریع می‌بخشد.

وی افزود: بها و هزینه‌ای که ما اکنون پرداخت می‌کنیم قبل از ما نیز ملت‌هایی که به آزادی دست یافتند، پرداخت کردند و نبرد ما سرنوشت‌ساز است و گریزی از آن نیست.

خالد مشعل تصریح کرد که پیام نبرد طوفان الاقصی این است که اتحاد محور مقاومت در میدان نبرد، به طور قطع به شکست دشمن منجر خواهد شد.

وی خواستار گشودن جبهه‌های جدید برای مقاومت شد و امت را به ادامه حمایت از آرمان فلسطین فراخواند و از رهبران و سیاستمداران نیز خواست فشارهای سیاسی بر دشمن جهت توقف جنگ و جنایات علیه ملت فلسطین وارد کنند.

لینک کوتاه:

کپی شد