چهارشنبه 23/اکتبر/2024

شهادت 17 فلسطینی در جنایت هولناک جدید ارتش صهیونیستی در جبالیا

چهارشنبه 9-اکتبر-2024

ارتش صهیونیستی عصر امروز چهارشنبه جنایت هولناک جدیدی را در اردوگاه جبالیا رقم زد و با بمباران چادرهای آوارگان در بیمارستان «الیمن السعید» باعث شهادت 17 نفر و زخمی شدن دهها نفر دیگر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، حجم این جنایت در حدی است که اجساد تعدادی از شهدای جنایت رژیم صهیونیستی در اردوگاه آوارگان در شمال باریکه غزه روی هم انباشته شده است.

رژیم صهیونیستی در جریان این جنایت بی شرمانه، چادرهای آوارگان فلسطینی در داخل بیمارستان الیمن السعید و منطقه الفاخوره را بمباران کرد که در نتیجه آن اجساد شهدا و مجروحان به بیمارستان کمال عدوان در شمال نوار غزه انتقال داده شد.

با شهادت این افراد، شمار شهدای نوار غزه از بامداد امروز چهارشنبه تاکنون به 60 نفر رسید که 47 نفر از این افراد در شمال نوار غزه به شهادت رسیده اند و بدین ترتیب، شمار شهدای تجاوزات 5 روز گذشته ارتش صهیونیستی به شمال باریکه غزه به 120 نفر رسید.

گفتنی است که ظهر امروز چهارشنبه نیز دهها شهروند فلسطینی در اثر بمباران های متوالی رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا به شهادت رسیده و شمار دیگری زخمی شده بودند. این رژیم برای پنجمین روز متوالی، 400 هزار فلسطینی را در قالب عملیات نظامی خود در این منطقه محاصره کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد