جمعه 11/اکتبر/2024

الرشق: فلسطینیان جبالیا در حال خلق حماسه‌ای شجاعانه هستند

جمعه 11-اکتبر-2024

عزت الرشق عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد: آنچه امروز ملت فلسطین و نیروهای مقاومت پیروز در اردوگاه جبالیا در حال خلق آن هستند حماسه‌ای شجاعانه از صبر و مقابله با دشمن و نسل کشی آن بوده و تصویری افتخار آمیز از تمام نمادهای ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در تمام نوار غزه است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین الرشق امروز جمعه در بیانیه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد: کلمات از بیان نقش آفرینی قهرمانان جبالیا در شمال نوار غزه عاجز است که مردان و زنان و خانواده‌های صبور و نگهبان از سرزمین غزه آن را خلق کرده‌اند، آنان با خون‌ها، رنج‌ها و فداکاری‌های خود عزتی بی پایان برای ملت فلسطین در سراسر وطن به وجود آورده و برای پروژه مقاومت جهت دستیابی به آزادی و استقلال افتخار آفریدند.

وی ادامه داد: گزینه ملت فلسطین ایستادگی در سرزمین خود و مقاومت در برابر تجاوزات دشمن و ناکام گذاشتن برنامه‌های دشمن برای اخراج ملت فلسطین و حل و فصل همیشگی آزادی و استقلال و بازگشت آوارگان بوده و برای همیشه باقی خواهد ماند.

در بخش دیگری از اظهارات این رهبر حماس آمده است: دشمن صهیونیست تمام انواع تروریسم و تجاوز علیه ملت فلسطین در نوار غزه، کرانه باختری و قدس اشغالی را از 7 اکتبر سال گذشته انجام داده اما موفق به دستیابی به اهداف متجاوزانه خود نشده است.

الرشق در پایان اعلام کرد: صاحبان حق در سرزمین خود ریشه دارند و به حقوق خود پایبند خواهند ماند و از سرزمین و مقدسات خود دفاع می‌کنند و این دشمن صهیونیست با وجود سکوت بین المللی و حمایت‌های آمریکا و دیگر شرکای آن تنها با شکست و ناامیدی مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد