شنبه 12/اکتبر/2024

حماس: دشمن به دنبال انتقام گیری از ساکنان جبالیا است

شنبه 12-اکتبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که جنایت دشمن صهیونیستی در منطقه جبالیا البلد در شمال نوار غزه انتقام از غیرنظامیان فلسطینی پس از شکست در برابر دلاورمردان مقاومت و پایداری ساکنان شمال غزه است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جنبش حماس در بیانیه ای تاکید کرد که کشتار وحشیانه ارتش نازی صهیونیستی که طی آن یک بلوک مسکونی کامل در اطراف مسجد العمری در جبالیا البلد در شمال نوار غزه بمباران شد و طی آن ده ها نفر از جمله شمار زیادی زن و کودک و افراد سالخورده شهید و مجروح شدند، ادامه نسل کشی علیه ملت فلسطین تحت حمایت آمریکا است.
این جنبش عنوان کرد که جنایات دشمن صهیونیستی علیه ساکنان جبالیا در شمال غزه که این روزها شدت یافته، با هدف مجازات آنان به خاطر پایداری و مقاومت مثال زدنی در سرزمین خود و مخالفت با تلاش های اشغالگران برای کوچاندن آنان صورت می گیرد.
حماس افزود این جنایات تروریستی که برای دومین سال متوالی ادامه دارد، به دنیا ثابت می کند که این رژیم جنایتکار و خارج از قانون تشنه خون و انتقام و نسل کشی بیشتر علیه ملت فلسطین در غزه و لبنان است.
حماس از ملت بزرگ فلسطین در نوار غزه که با دست کشیدن از سرزمین و وطن خود در برابر جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی مخالفت کردند، قدردانی کرد.

لینک کوتاه:

کپی شد