دوشنبه 14/اکتبر/2024

انصارالله یمن: ائتلاف آمریکایی ـ انگلیسی در دو نوبت استان حدیده را بمباران کرد

دوشنبه 14-اکتبر-2024

جنبش انصار الله یمن امروز دوشنبه اعلام کرد که ائتلاف آمریکایی ـ انگلیسی در دو نوبت استان حدیده را بمباران کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از شبکه ماهواره ای المسیره یمن، جنبش انصار الله خاطر نشان کرد که «ائتلاف آمریکایی ـ انگلیسی دو مورد بمباران در شهر صلیف در استان الحدیده انجام دادند.»

این شبکه اطلاعات بیشتری درباره جزئیات و نتایج این حمله ذکر نکرد و طرف های آمریکایی و انگلیسی هم واکنشی به این خبر نشان نداده اند.

استان حدیده یمن در سواحل دریای سرخ یکی از استان های یمن است که بیشترین حملات طرف های آمریکایی و انگلیسی را از آغاز حملات این دو کشور به یمن در اوایل سال جاری میلادی متحمل شده اند.

استان حدیده به خاطر داشتن فرودگاه بین المللی و سه اسکله حیاتی و نیز داشتن نوار مرزی طولانی و چندین جزیره، از مهمترین استان های یمن به شمار می رود.

جنبش انصار الله به نشانه همبستگی با نوار غزه که در معرض جنگ نسل کشی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا قرار دارد، هر از چند گاهی با حملات موشکی و پهپادی کشتی های باری رژیم صهیونیستی یا کشتی های مرتبط با آنرا در دریای سرخ، دریای عرب و اقیانوس هند هدف قرار می دهد. ائتلاف آمریکایی ـ انگلیسی هم در واکنش به این حملات بارها مواضع انصار الله را در مناطق مختلف یمن بمباران کرده است.

لینک کوتاه:

کپی شد