سه شنبه 15/اکتبر/2024

حماس: عملیات اسدود پاسخی طبیعی به جنایات دشمن علیه ملت فلسطین بود

سه‌شنبه 15-اکتبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد عملیات تیراندازی امروز در اسدود پاسخی طبیعی به جنایات دشمن صهیونیستی در غزه اعم از به گرسنگی کشاندن و کشتارها به ویژه در شمال این باریکه و جنایات اشغالگران در کرانه باختری و تمامی عرصه‌های درگیری و تاکیدی است بر اینکه ضربات مقاومت علیرغم تمامی تدابیر امنیتی دشمن، ادامه دارد و رو به افزایش است.

این جنبش در بیانیه‌ای ضمن تسلیت شهادت مجری عملیات، تاکید کرد که این عملیات‌ها اقدام و تحرکی واجب در سایه ادامه جنایات و کشتارهای دشمن علیه ملت و سرزمین فلسطین و عملیاتی قهرمانانه در چارچوب عملیات‌های مقاومتی ملت فلسطین در برابر دشمن اشغالگر و تاکیدی بر این است که جنایات دشمن با ضربات بیشتر مقاومت مواجه خواهد شد.

حماس افزود: تاکید می‌کنیم که این عملیات و دیگر عملیات‌های قبلی در عمق اراضی اشغالی قدرت مقاومت برای وارد کردن ضربات سخت و درناک به دشمن و پاسخ به طرح‌های خبیثانه آن برای نابودی مقاومت را ثابت می‌کند.

حماس خواستار تشدید عملیات‌های مقاومتی و وارد کردن ضربات سخت به اشغالگران وحدت ملت فلسطین پشت گزینه مقاومت و شعله ور کردن تمامی جبهه‌ها علیه اشغالگران تا بیرون راندن آنها از سرزمین فلسطین شد

لینک کوتاه:

کپی شد