چهارشنبه 16/اکتبر/2024

قسام و گروهان های قدس چندین تانک ارتش صهیونیستی را منهدم کردند

چهارشنبه 16-اکتبر-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» و گروهان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند که چندین دستگاه تانک ارتش صهیونیستی را در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه و نیز در رفح واقع در جنوب این منطقه هدف قرار داده اند.

گردان های قسام با صدور بیانیه ای نظامی خاطر نشان کرد که یک دستگاه بولدوزر نظامی رژیم صهیونیستی از نوع «دی 9» را در منطقه الریان واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه با گلوله «یاسین 105» هدف قرار داده است.

این گردان ها همچنین نظامیان صهیونیست در حال پیشروی در اطراف تفرجگاه نورس در شمال شهر غزه را با گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.

گروهان های قدس نیز خاطر نشان کردند که در جریان کمین ترکیبی با مشارکت گردان های قسام، سه دستگاه تانک «مرکاوا»ی ارتش صهیونیستی را در کمینی که از قبل طراحی شده بود، گرفتار کرده و چندین بمب شواظ و گلوله های ضدزرهی از نوع «تاندوم» و «آر پی جی» در محله القصاصیب واقع در وسط اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه به سمت آنها شلیک کرده است.

گردان های قسام در بیانیه ای دیگر نیز اعلام کرد که مبارزان آن توانسته اند یک ساختمان بمبگذاری شده را در مسیر حرکت عناصر یگان پیاده نظام ارتش صهیونیستی منفجر کنند و به محض رسیدن نیروهای کمکی نیز یک بمب ضدنفر را منفجر کردند که باعث کشته و زخمی شدن همه آنها در غرب شهر جبالیا واقع در شمال نوار غزه شد.

این گردان ها تاکید کردند که ما یک بولدوزر نظامی از نوع «دی 9» را در منطقه حی القصاصیب واقع در غرب شهر جبالیا هدف قرار دادیم.

لینک کوتاه:

کپی شد