چهارشنبه 16/اکتبر/2024

حزب الله صفد و تجمع نظامیان صهیونیستی را موشک باران کرد

چهارشنبه 16-اکتبر-2024

یگان های پدافندی جنبش حزب الله لبنان عصر امروز چهارشنبه با موشک های ضدهوایی با دو پهپاد صهیونیستی که به آسمان جنوب لبنان نفوذ کرده بودند، مقابله کردند و آنها را مجبور به ترک حریم هوایی لبنان کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، جنبش حزب الله خاطر نشان کرد که شهر صفد در شمال اراضی اشغالی فلسطین را با چندین موشک هدف قرار داده است.

مبارزان حزب الله همچنین تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی در منطقه «وادی هونین» در نزدیکی صفد را هدف حملات موشکی خود قرار دادند.

ارتش صهیونیستی از 23 سپتامبر گذشته دامنه حملات و جنگ نسل کشی خود را از نوار غزه به سراسر جنوب لبنان؛ از جمله بیروت گسترش داده است و بمباران های بی سابقه و شدید و خشونت باری را علیه این مناطق انجام می دهد و با بی توجهی به هشدارهای جامعه بین المللی و قطعنامه های سازمان ملل، یورش زمینی خود در جنوب باریکه غزه را آغاز کرده است.

گتفنی است که رژیم صهیونیستی با حمایت های آمریکا و اروپا از 375 روز قبل به تجاوزاتش علیه نوار غزه ادامه می دهد و هواپیماهای این رژیم اطراف بیمارستان ها، ساختمان ها، برج ها و منازل مسکونی فلسطینیان را بمباران و بر سر ساکنان شان خراب می کند و در عین حال، مانع از ورود آب، غذا، دارو و سوخت به این منطقه می شود. این تجاوزات بی وقف تاکنون منجر به شهادت 42 هزار و 344 نفر و زخمی شدن بیش از 99 هزار نفر شده است و علاوه بر این، بر اساس گزارش های سازمان ملل متحد، 90 درصد ساکنان نوار غزه از خانه و کاشانه خود آواره شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد