پنج شنبه 24/اکتبر/2024

اعتراف ارتش صهیونیستی به کشته شدن 2 نظامی خود در درگیری های شمال غزه

شنبه 19-اکتبر-2024

ارتش صهیونیستی امروز شنبه به کشته شدن 2 نظامی خود در جریان درگیری های شمال نوار غزه اعتراف کرد و گفت این دو نظامی در یگان زرهی (تیپ 401) خدمت می کردند که در جریان درگیری با مبارزان فلسطینی در شمال نوار غزه کشته شده اند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، ارتش صهیونیستی با صدور بیانیه ای سن این دو نظامی خود را 21 و 20 سال ذکر کرد تا بدین ترتیب، شمار کشته های ارتش صهیونیستی از ماه اکتبر سال 2023 به 747 نفر برسد. در این مدت 4969 نظامی صهیونیستی هم در باریکه غزه، کرانه باختری و شمال فلسطین اشغالی (در درگیری با مبارزان جنبش حزب الله لبنان) زخمی شده اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه از شهادت 2 بیمار در اثر حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه خبر داد. «مروان سلطان» مدیر این بیمارستان خاطر نشان کرد که «تانک های صهیونیستی بیمارستان اندونزیایی را بمباران می کنند و ساختمان آنرا به طور کامل محاصره کرده اند و حتی برق آنرا هم قطع کرده اند و طبقات دوم و سوم بیمارستان را با گلوله های جنگی هدف قرار می دهند.»

وزارت بهداشت دولت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «2 نفر از بیماران بیمارستان اندونزیایی در شمال نوار غزه در نتیجه محاصره این بیمارستان و قطع جریان برق و عدم تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز در آن جان خود را از دست دادند» و بیش از 40 نفر دیگر؛ از جمله تعدادی از کادر درمان مجروح شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد