چهارشنبه 23/اکتبر/2024

حزب الله مقر حفاظت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گلیلوت را هدف قرار داد

سه‌شنبه 22-اکتبر-2024

جنبش حزب الله لبنان شامگاه امروز دوشنبه از موشک باران پایگاه گلیلوت وابسته به واحد حفاظت اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی 8200 در حومه تل آویو با چندین موشک پیشرفته خبر داد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، این حزب با صدور بیانیه ای خاطر نشان کرد که این حمله موشکی در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی مقاومت قهرمان و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و ملت آن و در چارچوب مجموعه عملیات های خیبر صورت گرفت و واکنشی به تجاوزات و جنایت های دشمن صهیونیستی است.»
این گروه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که «مبارزان ما تجمع نظامیان صهیونیستی در وادی هونین در غرب شهرک عدیسه را با چندین فروند موشک هدف قرار دادند.»
حزب الله همچنین اطلاعات مربوط به موشک جدید از نوع «نصر 2» را منتشر کرده است که از دیروز یکشنبه توسط این جنبش مورد استفاده قرار گرفته است و در حمله موشکی به حیفا از آن استفاده شده است. برد این موشک 150 کیلومتر و وزن کلی آن 650 کیلوگرم است و از موشک های زمین به زمین نقطه زن محسوب می شود که مهندسان مقاومت اسلامی لبنان آنرا ساخته اند.
ارتش صهیونیستی نیز شلیک تقریبا 45 موشک از لبنان به شمال جولان اشغالی را تایید کرد. روز شنبه گذشته هم یک صهیونیست در حمله موشکی جنبش حزب الله لبنان به شهرهای شمال فلسطین اشغالی، کشته و 14 نفر دیگر زخمی شدند.

لینک کوتاه:

کپی شد