چهارشنبه 23/اکتبر/2024

حمایت گردان های قسام از عملیات پهپادی حزب الله در حمله به محل اقامت نتانیاهو در قیساریه

سه‌شنبه 22-اکتبر-2024

گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» امروز سه شنبه از عملیات حزب الله که در جریان آن مقر اقامت بنیامین نتانیاهو جنایتکار جنگی رژیم صهیونیستی را در قیساریه هدف قرار داده بود، حمایت کرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ابو عبیده سخنگوی نظامی گردان های قسام عملیات پیشرفته حزب الله علیه مقر اقامت نتانیاهوی جنایتکار جنگی در قیساریه را تبریک گفت.
وی افزود: این عملیات حامل این پیام برای مقامات جنایتکار رژیم صهیونیستی است که حتی اگر توانستند از دست عدالت بین المللی فرار کنند، از قصاص عادلانه آزادگان و مبارزان امت در امان نخواهند ماند و شهادت رهبران مقاومت باعث تضعیف آن نخواهد شد، بلکه باعث تشدید عملیات ها و تقویت عزم و اراده آن برای وارد کردن ضربات دردناک به دشمن خواهد شد.
این اظهارات ابو عبیده پس از آن بیان شد که جنبش حزب الله لبنان امروز سه شنبه مسئولیت حمله پهپادی به منزل بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تاریخ 19 اکتبر را بر عهده گرفت و مسئول روابط رسانه ای این جنبش طی کنفرانسی مطبوعاتی خاطر نشان کرد که «مسئولیت کامل و انحصاری عملیات قیساریه و حمله به منزل نتانیاهوی جنایتکار جنگی و رهبر فاشیسم صهیونیستی را بر عهده می گیریم.»

لینک کوتاه:

کپی شد