چهارشنبه 23/اکتبر/2024

مسئول روابط عمومی حزب الله خطاب به نتانیاهو: اگر این بار دستمان به تو نرسید، بدان که جنگ بین ما تمام نشده است

سه‌شنبه 22-اکتبر-2024

مسئول روابط عمومی جنبش حزب الله تاکید کرد که مقاومت اسلامی لبنان مسئولیت کامل و انحصاری عملیات قیصریه و حمله به منزل نتانیاهوی جنایتکار جنگی و سرکرده فاشیسم صهیونیستی را بر عهده می گیرد.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع لبنانی، «حاج محمد عفیف» امروز سه شنبه طی کنفرانسی مطبوعاتی در ضاحیه جنوبی بیروت خاطر نشان کرد که «چشمان مبارزان مقاومت می بیند و گوش های آنها می شوند و اگر این بار دست های ما به تو نرسید، بدان که جنگ میان ما تمام نشده است و ادامه دارد.»
وی به همگان اطمینان داد که «حال مقاومت خوب است و مجموعه رهبری و کنترل به بهترین وجه عمل می کند و با تسلیحات و هماهنگی عملیات ها کار خود را پیش می برد و راه های حمایت نظامی و لوجستیک به روال قبل خود باز گشته است.»
این مسئول جنبش حزب الله تصریح کرد که «ما از لحاظ عددی، بیش از آن چیزی که جبهه و ماهیت عملیات های رزمی میدانی ما می طلبد، مبارزان توانمند کافی داریم و میانگین روزانه عملیات های تهاجمی و دفاعی ما به صورت مداوم در حال افزایش است و هر روز به طور میانگین 25 مورد عملیات اجرا می کنیم، اما به عنوان مثال، حمله موشکی به کریات شمونه با استفاده از دهها فروند موشک و یا موشک باران تل آویو و اطراف آن با موشک های پیشرفته و پهپادها را یک عملیات محسوب می کنیم.»
وی افزود:« خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی؛ به ویژه در درگیری های رامیه، قوزح، عیتا الشعب و صبح امروز در طیبه به دشمن وارد شده است که دشمن با وجود سانسور نظامی شدید اخبار، به بخشی از آنها اعتراف کرده است و البته این کاهی از کوه دستاوردهای میدانی مقاومت است.»

حاج محمد عفیف تاکید کرد که ما همچنان پایگاه ها و مراکز نظامی و تجمعات نظامیان صهیونیستی را هدف قرار می دهیم، اما دشمن اقدام به بمباران و کشتار غیرنظامیان می کند و در همین راستا، بمباران مناطق شمال فلسطین اشغالی و عمق خاک این رژیم ادامه خواهد یافت و به مرور زمان کیفیت و کمیت حملات افزایش خواهد یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود جانبداری شبکه «ام بی سی» از جنایتکاران قاتل و نتانیاهو و ارتش صهیونیستی و نیز شرکای آنها را محکوم کرد و گفت: اگر شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی می خواست گزارشی درباره شهید یحیی سنوار تهیه کند، گزارش منصفانه تری تهیه می کرد. اینکه شهدا را تروریست توصیف کنی نشان می دهد که تو تروریست هستی و اینکه از قاتل تمجید و مقتول را محکوم کنی و آنها را شر توصیف کنی، بیانگر این است که خود تو و شبکه ای که برای آن کار می کنی، شر هستید.

مسئول روابط عمومی جنبش حزب الله همچنین آمریکا را شریک کامل تجاوزات به لبنان و ملت آن دانست و گفت: این کشور تسلیحات و مهمات مورد نیاز رژیم صهیونیستی؛ از جمله بمب های فسفور سفید و بمب های خوشه ای و حتی شاید رادیواکتیو را تامین می کند و مسئول درجه یک جنایت های هولناک علیه ملت ما به شمار می رود و حضور هیأت این کشور در بیروت تغییری در این مساله ایجاد نخواهد کرد که آمریکا همان مادر تروریسم است و طرح هایی هم که مطرح می کند، صرفا نوعی ارزیابی موضع مقاومت در سایه جنایت ها و کشتارهاست، اما ما به دولت رئیس نبیه بری اعتماد کامل داریم و تاکید می کنیم که با نظر مخالف وی درباره مذاکرات موافق هستیم و آنچه با حمله گرفته نشده است، با سیاست داده نخواهد شد.

وی افزود: بمباران جنون آمیز یکشنبه شب دشمن صهیونیستی در ضاحیه جنوبی و دیگر نقاط وطن که مهمترین آنها مراکز بانک قرض الحسن هیچ توجیهی ندارد؛ جز اینکه این رژیم سعی در کشتار و تخریب بیشتر و تاثیرگذاری بر اعتماد موجود میان حزب الله و جامعه لبنان را دارد و باید تاکید کنیم که این موسسه یک نهاد غیرنظامی قانونی است که به همه طرف های لبنانی خدمات ارائه می دهد و در اکثر مناطق لبنان شعبه دارد.

حاج محمد عفیف در پاسخ به ادعای «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه هیچ مذاکره ای جز در زیر آتش حملات صورت نخواهد گرفت؛ خاطر نشان کرد که «ما کاملا این را درک می کنیم. آیا شما در غزه و جاهای دیگر مذاکره ای جز در شرایط جنگی و کشتار و تخریب و اعمال جنایت انجام داده اید؟ آیا تو فکر می کردی که ما دستان مان را پشت سرمان می گذاریم و نامه تسلیم خود را امضا می کنیم؟ آیا انتظار داشتی که ما پرچم سفید خفت بار تسلیم بالا ببریم و آیا آن قدر توهم زده ای که رویای احداث شهرک های صهیونیست نشین در جنوب لبنان یا تشکیل دولت دست نشانده را در سراسر می پروراندی؟ پاسخ ما به تو این است که «آتش با آتش پاسخ داده می شود و خون با خون و آهن با آهن».

وی همچنین درباره اسرای دربند زندان های صهیونیستی گفت: ما می دانیم که دشمن به اصول اخلاقی دوره جنگ و مفاد معاهدات بین المللی پایبند نیست، اما مسئول حفظ جان اسرا و سلامتی آنهاست و ما از صلیب سرخ می خواهیم که از این مساله اطمینان حاصل کند. این رهبر جنبش حزب الله خاطر نشان کرد که مبارزان اسیر ما ایمان قوی و پایبند به اعتقادات هستند و با این عقیده و آگاهی به عضویت مقاومت درآمده اند و در نتیجه اعتراف هایی که تحت فشار از آنها گرفته می شود، هیچ ارزشی ندارد و مغایر قوانین بین المللی است و نمی تواند بر روی روحیات خانواده های شرافتمند آنها و برادران مبارزشان تاثیر بگذارد. وی افزود: طولی نخواهد کشید که به حول و قوه الهی تعدادی از نظامیان صهیونیست را به اسارت خواهیم گرفت و در آن زمان، پس از پایان جنگ می توانیم برای آزادی اسرایمان مذاکرات غیرمستقیم داشته باشیم و اسرایمان را در زندان ها رها نخواهیم کرد.

حاج عفیف در بخش پایانی صحبت های خود به جنایت های دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن طی روزهای گذشته جنایت های بی وقفه ای را مرتکب شده است، اما فجیع ترین آنها تخریب کامل یک روستا به نام «محیبیب» در نزدیکی مرزهای مشترک لبنان و فلسطین اشغالی بود که قربانی خوی کشتار و تخریب دشمن شد. وی همچنین به جنایت هایی مانند بمباران نبطیه، جنایت ایطو در شمال و جنایت الجناح اشاره کرد که همگی برای جنبش حزب الله دردآور هستند، اما با وجود همه این جنایت ها، به زودی زندگی به شهرها و روستاهای جنوب لبنان بازخواهد گشت و جبهه مقاومت حتما پیروز خواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد