چهارشنبه 23/اکتبر/2024

شهادت رئیس پلیس شهرک های شمال غزه در اردوگاه جبالیا

چهارشنبه 23-اکتبر-2024

رئیس پلیس شهرک های استان شمال نوار غزه امروز چهارشنبه به ضرب گلوله نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه به شهادت رسید.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع محلی، ارتش صهیونیستی «مازن کحلوت» رئیس پلیس شهرک های شمال نوار غزه را با شلیک گلوله از کواد کوپتر در حال پرواز در نزدیکی بیمارستان «الیمن السعید» در اردوگاه جبالیا به شهادت رساند.

ارتش صهیونیستی برای 21 امین روز متوالی به تجاوزات وحشیانه و گسترده خود علیه استان شمال نوار غزه ادامه می دهد و با حمله گسترده به مناطق بیت حانون، بیت لاهیا و جبالیا، محاصره شدیدی را علیه مناطق شمال نوار غزه اعمال کرده است.

نظامیان رژیم صهیونیستی از ورود کمک های غذایی، دارویی و آب به نوار غزه جلوگیری می کنند و جنایت های متعددی را علیه غیرنظامیان مرتکب شده اند که باعث شهادت و زخمی شدن صدها نفر طی هفته گذشته شده است و این در حای است که اجساد بسیاری از شهدا همچنان در خیابان ها و یا زیر آوارها باقی مانده است و به خاطر تداوم حملات رژیم صهیونیستی تیم های اورژانس و امداد و نجات کار سختی برای دسترسی به آنها دارند.

سرگرد «محمود بصل» سخنگوی سازمان امداد و نجات فلسطین در غزه نیز امروز چهارشنبه خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی طی 3 هفته گذشته سیاست تخریب جبالیا و تخلیه محله به محله آنرا در پیش گرفته است و آنچه در این اردوگاه اتفاق می افتد، بی سابقه بوده است؛ به طوری که بیمارستان اندونزیایی بسته است و بیمارستان های کمال عدوان و العوده هم تحت محاصره قرار گرفته اند و هر کسی که سعی در ورود یا خروج از آن را داشته باشد، به صورت مستقیم در معرض حمله قرار می گیرد و حتی کارکنان بیمارستان و عوامل اورژانس هم از این حملات در امان نیستند.

گفتنی ست که رژیم صهیونیستی با حمایت کامل آمریکا برای 383 امین روز متوالی به جنگ نسل کشی خود در نوار غزه که از تاریخ 7 اکتبر 2023 آغاز شده است، ادامه می دهد که این حملات منجر به شهادت و زخمی شدن بیش از 140 هزار نفر از شهروندان فلسطینی شده است که بیشتر آنها زن یا کودک بودند و علاوه بر این، بیش از 10 هزار نفر دیگر هم ناپدید شده اند.

لینک کوتاه:

کپی شد