پنج شنبه 24/اکتبر/2024

اعتراف ارتش صهیونیستی به کشته شدن 4 نظامی خود در درگیری های جنوب لبنان

پنج‌شنبه 24-اکتبر-2024

ارتش صهیونیستی امروز پنجشنبه از کشته شدن 4 نظامی خود و زخمی شدن 6 نفر دیگر در جریان درگیری های جنوب لبنان خبر داد و این در حالی است که در اثر اصابت موشک ها و پهپادهای حزب الله به منطقه الجلیل 29 مجروح به بیمارستان زیف در شهر صفد در شمال فلسطین اشغالی انتقال داده شدند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، روزنامه صهیونیستی «یدیعوت أحرونوت» امروز پنجشنبه به نقل از منابع آگاه در بیمارستان زیف اعلام کرد که تیم های پزشکی این بیمارستان عصر امروز پنجشنبه به 29 مجروح حملات موشکی و پهپادی از جنوب لبنان به منطقه الجلیل غربی و الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی کمک رسانی کردند.

حزب الله عصر امروز پنجشنبه نیز اعلام کرده بود که پس از گذشت 2 ماه از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، شمار تلفات جانی ارتش صهیونیستی به 70 کشته و بیش از 600 مجروح رسیده است و علاوه بر این، 28 تانک مرکاوا و 4 دستگاه بولدوزر نظامی، خودروی زرهی و نفربر منهدم شده و 3 فروند پهپاد «هرمز 450» و یک فروند دیگر از نوع «هرمز 900» ساقط شده اند. البته این آمارها با آمارهای واقعی خسارت های وارده به پایگاه ها و مراکز نظامی و پاسگاه های ارتش صهیونیستی در شمال و داخل فلسطین اشغالی فاصله دارد.

گفتنی است که رژیم صهیونیستی از یک ماه پیش جنوب لبنان و به ویژه ضاحیه جنوبی بیروت و دشت بقاع را تحت بمباران قرار داده است و نظامیان خود را از راه زمینی به مناطق مرزی لبنان؛ از جمله تعدادی از روستاهای مرزی گسیل داشته است، اما جنبش حزب الله دیروز چهارشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که ارتش این رژیم نتوانسته است هیچ یک از مناطق لبنان را تحت سیطره کامل خود درآورد.

لینک کوتاه:

کپی شد