شنبه 26/اکتبر/2024

حماس و جهاد اسلامی حمله رژیم اشغالگر صهیونیستی به ایران را محکوم کردند

شنبه 26-اکتبر-2024

جنبش مقاومت اسلامی حماس اعلام کرد که ما تجاوز دشمن صهیونیستی به ایران را شدیداً محکوم کرده و آن را نقض صریح حاکمیت این کشور و اقدامی در راستای تشدید جنایات این رژیم علیه امنیت منطقه و سلامت ملت‌های آن می‌دانیم.

حماس تاکید کرد که این حمله فاشیستی بار دیگر ماهیت جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را که همچنان در حال کشتار غیرنظامیان در نوار غزه و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی و عربی تحت حمایت نظامی و سیاسی جنایتکارانه دولت آمریکا و برخی کشورهای غربی است، نشان داد.

این جنبش عنوان کرد که ما آمادگی جمهوری اسلامی ایران و پدافند هوایی آن و مقابله با حمله دشمن صهیونیستی که توانست اثربخشی آن را خنثی کند و موضع ملت‌های آزاده و مقاومت قهرمان و مبارزه آن علیه سلطه صهیونیستی آمریکایی را تقویت کند، تحسین می‌کنیم.

حماس بار دیگر بر همبستگی کامل خود با ایران در مقابله با استکبار و جنایات دشمن صهیونیستی تاکید کرد و از مواضع شجاعانه ملت ایران و مقامات آن در حمایت از ملت فلسطین و آرمان عادلانه آن تقدیر کرد.

جهاد اسلامی نیز ضمن محکوم کردن این حمله، آن را تجاوز آشکار علیه امت و منطقه و تهدیدی خطرناک برای امنیت کشورهای اسلامی و عربی دانست.

این جنبش عنوان کرد که حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی به ایران تلاشی نافرجام برای شکست جریان‌های مقاومت در منطقه است اما این حملات موجب استواری هرچه بیشتر مقاومت در مقابله با دشمن اشغالگر خواهد شد.

لینک کوتاه:

کپی شد