شنبه 26/اکتبر/2024

یک مسئول سازمان ملل: ساکنان شمال غزه در معرض خطر مرگ قرار دارند

شنبه 26-اکتبر-2024

مسئول امور بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد که ساکنان شمال نوار غزه به خاطر اقدامات رژیم صهیونیستی در معرض خطر مرگ قرار دارند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، «جویس مسویا» در یادداشتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» خاطر نشان کرد که باید جلوی تداوم حملات رژیم صهیونیستی برای مدت طولانی تر گرفته شود.
این مسئول سازمان ملل همچنین به بمباران های رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان ها و بازداشت کادر درمان اشاره کرد و گفت:«این بی توجهی به قواعد بشردوستانه اصلی و مقررات دوران جنگ است که باید متوقف شود.»
گفتنی است که استان شمال نوار غزه از 22 روز پیش در معرض جنگ نسل کشی و پاکسازی نژادی رژیم صهیونیستی قرار دارد و حملات و بمباران های این رژیم علیه مناطق مختلف شمال غزه ادامه دارد و ارتش صهیونیستی سعی در تخلیه این منطقه از حضور شهروندان فلسطینی و مجبور کردن آنها به ترک خانه و کاشانه خود را دارد. در همین راستا، دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه امروز شنبه از شهادت بیش از 820 فلسطینی در اثر حملات رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد که از 22 روز قبل این منطقه را در معرض نسل کشی و پاکسازی نژادی قرار داده است.

لینک کوتاه:

کپی شد