یکشنبه 22/سپتامبر/2024

بازدارندگی در برابر غزه و دیگر دشمنانمان را از دست دادیم

دوشنبه 2-اکتبر-2023

جانشین سابق رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بازدارندگی در برابر نوار غزه، کرانه باختری، حزب الله و ایران را از دست داده است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، ژنرال دان هرئیل اظهار داشت که با این حال خطری بزرگ‌تر پیش روی رژیم صهیونیستی قرار دارد و آن دولت تندرو و قلدر بنیامین نتانیاهو است.
روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از ژنرال هرئیل بیان کرد که 40 سال از عمر خود را صرف خدمت به رژیم صهیونیستی در عرصه‌های نظامی و سیاسی کرده و 3 سال هم مدیر کل وزارت جنگ بوده اما امنیت داخلی رژیم صهیونیستی هیچگاه به اندازه امروز در معرض خطر نبوده است.
ژنرال هرئیل تصریح کرد که جدای از اینکه رژیم صهیونیستی بازدارندگی در برابر غزه را از دست داده و در کرانه باختری نیز عملیات‌های مقاومتی روز به روز در حال افزایش است و حزب الله بدون هرگونه ترس و هراسی اقدام به تهدید این رژیم می‌کند و ایران نیز در آستانه هسته‌ای شدن است، اکنون اصلی‌ترین خطر پیش روی امنیت این رژیم مربوط به داخل و برخی مسئولان سیاسی اسرائیلی است.
وی افزود که دولت تندرو کنونی تمامی اصول و مبانی را زیر پا گذاشته و موجب تجزیه و نابودی ارتش شده و این بزرگ‌ترین خطر برای رژیم صهیونیستی است.
ژنرال هرئیل بیان کرد که اقدامات نتانیاهو موجب تضعیف دیوان عالی رژیم صهیونیستی و ضربه زدن به نیروهای ذخیره ارتش و کاهش قدرت عملیاتی آن و عدم آمادگی نیروها شده است.

لینک کوتاه:

کپی شد