یکشنبه 22/سپتامبر/2024

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به تجاوز دشمن صهیونیستی به خاک سوریه

پنج‌شنبه 14-اکتبر-2021

گروه‌های مقاومت فلسطین تجاوز شب گذشته دشمن صهیونیستی به شهر تدمر واقع در استان حمص سوریه را محکوم کردند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در همین راستا، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تجاوزات مستمر و بی‌وقفه دشمن صهیونیستی مستلزم مقابله یکچارچه تمامی طرف‌ها است.
حازم قاسم تصریح کرد که رژیم اشغالگر صهیونیستی با حملات و قتل و کشتارهای خود در منطقه، با منطق قلدری و زورگویی رفتار می‌کند.
قاسم اظهار داشت که راه بازداشتن این رژیم از ادامه تجاوزات و جنایاتش، رویارویی به آن و ایستادن در برابر آن و جلوگیری از تحمیل قواعد درگیری جدید است.
از سوی دیگر، داود شهاب مسئول دفتر اطلاع رسانی جنبش جهاد اسلامی هم عنوان کرد که این حمله دلیل دیگری است بر اینکه سوریه همچنان در دایره اهداف دشمن صهیونیستی و مورد تهدیدی از سوی این رژیم است.
شهاب ضمن اعلام همبستگی با سوریه، تاکید کرد که این کشور قاطعانه در برابر عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی ایستاده و به سبب پایبندی به اصول ملی خود و حمایت از مقاومت فلسطین و حقوق ملت فلسطین، بهای سنگینی نیز پرداخته است.
جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین نیز اعلام کرد که حمله به تدمر، در چارچوب ادامه جنایات دشمن صهیونیستی علیه سوریه انجام گرفت و این حمله نقض صریح منشور ملل متحد و تمامیت ارضی کشوری است که در آن عضو است.
جبهه دمکراتیک بیان کرد که سوریه قادر به مقابله با تجاوزات و جنایات دشمن صهیونیستی است و هرگز این حملات ادامه‌دار این کشور را تضعیف نمی‌کند.
همچنین جنبش مجاهدین فلسطین نیز خواستار یکپارچه‌سازی تلاش‌ها و تحرکات تمامی جریان‌های مقاومت برای مقابله با تجاوزات دشمن صهیونیستی شد.

لینک کوتاه:

کپی شد