سه شنبه 24/سپتامبر/2024

جبهه دموکراتیک خواستار پایان سیاست کودتای تشکیلات خودگردان شد

دوشنبه 7-ژانویه-2019

جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین امروز دوشنبه خواستار پایان بخشیدن به سیاست کودتای تشکیلات خودگردان فلسطین علیه تصمیمات موسسه ملی (منظور شوراهای ملی و مرکزی) و نیز توقف سیاست یکجانبه گرایی و حذف طرف دیگر شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، جبهه دموکراتیک با صدور بیانیه ای از سوی دفتر سیاسی خود در 50 امین سالروز تاسیس خود، سیاست کودتای مقامات رسمی فلسطینی علیه تصمیمات شوراهای ملی و مرکزی را محکوم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است که این سیاست باعث عدم اجرای تصمیمات شوراهای مرکزی و ملی و به حاشیه رانده شدن کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین “ساف” و انحلال نهادهای زیر مجموعه آن شده است و به جای آن رهبرانی ساختگی روی کار آمده اند که در راستای سیاست یکجانبه گرایی و حذف طرف های دیگر حرکت می کنند.

جبهه دموکراتیک همچنین سیاست سلطه جویی بر صندوق ملی و تبدیل آن به ابزاری برای تحمیل سیاست مقامات رسمی را محکوم کرد و خواستار آزادی فوری حقوق ملی جبهه دموکراتیک و جبهه خلق در صندوق ملی فلسطین شد.

این گروه فلسطینی همچنین خواستار لغو هر گونه ارتباط تشکیلات خودگردان با توافقنامه اسلو و پایبندی آن به مصوبات شوراهای مرکزی و ملی و نیز تشکیل کمیته رهبری یکپارچه و ترسیم ساز و کارهای مبارزه آن برای مقابله با معامله قرن شد.

لینک کوتاه:

کپی شد