جمعه 25/اکتبر/2024

انتخابات و توافق فراگیر تنها راه تعیین رهبری ملت فلسطین

پنج‌شنبه 16-ژوئن-2022

سامی ابو زهری رئیس بخش سیاسی جنبش حماس تاکید کرد موضوع رهبری ملت فلسطین یک مساله ملی بوده که باید همه در مورد آن بحث و بررسی نموده و اشغالگران حق تحمیل آن را ندارند.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی در یک گفتگوی مطبوعاتی تاکید کرد هیچ مشروعیتی برای هیچکس قابل تصور نیست مگر آنکه از طریق صندوق انتخابات و یا توافق صورت گرفته میان تمام نیروها و گروه‌ها تعیین شود و باید توجه داشت که مشروعیت واقعی تنها از طریق صندوق آرا به دست می‌آید.
ابو زهری تاکید کرد امکاناتی که مقاومت برای ایجاد بازدارندگی در برابر اشغالگران و حمایت از مقدسات و ملت فلسطین در اختیار دارد بسیار بیشتر از آن چیزی است که اشغالگران تصور آن را می‌کنند به طوری که اسرائیلی‌ها و همراهان آن را شوکه خواهد کرد.
این عضو ارشد جنبش حماس ادامه داد: نبرد شمشیر قدس با اشغالگران به نقطه عطفی در منطقه تبدیل شد و ما هم اکنون شاهد درگیری اشغالگران با پیامدهای این نبرد هستیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نبرد با اشغالگران با توجه به ادامه اقدامات جنایتکارانه آنها در آینده اتفاق خواهد افتاد و مقاومت در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد.
ابو زهری همچنین در مورد عادی سازی روابط افزود: کسانی که روابط خود با اشغالگران را عادی سازی کرده به هدف قرار دادن ملت فلسطین و ملت‌های امت اسلامی که بر مخالفت با عادی سازی روابط اتفاق نظر دارند چراغ سبز نشان داده‌اند.
رئیس بخش سیاسی جنبش حماس تاکید کرد: ما به دنبال ایجاد ارتباط با همگان بوده و قطب نمای خود را تنها به سوی اشغالگران تنظیم کرده‌ایم.

لینک کوتاه:

کپی شد