چهارشنبه 25/سپتامبر/2024

حماس شهادت جمال مجذوب و محمد ضمیدی را تبریک و تسلیت گفت

جمعه 6-اکتبر-2023

جنبش مقاومت اسلامی حماس شهادت دو تن از شهروندان فلسطینی در کرانه باختری را به ملت شریف فلسطین و آزادگان امت های عربی و اسلامی تبریک و تسلیت گفت. 
حماس طی بیانیه ای که نسخه ای از آن به مرکز اطلاع رسانی فلسطین نمابر شد، اعلام کرد: این جنبش شهادت مبارز فلسطینی جمال محمود مجذوب 23 ساله از شهرک فرعون از توابع طولکرم به ضرب گلوله نظامیان اسرائیل پس از اجرای عملیات قهرمانانه وی در تیراندازی در شهرک حواره را تبریک و تسلیت می گوید. 
حماس همچنین شهادت ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت لبیب محمد لبیب ضمیدی 19 ساله به ضرب گلوله شهرک نشینان یهود در حین یورش به شهرک حواره، با خانواده های این دو شهید و دوستانش ابراز همدردی کرد. 
این جنبش تاکید کرد که قیام ملت قهرمان فلسطین علیه شهرک نشینان یهود در چهار پهنه سرزمین فلسطین؛ به ویژه مسجد مبارک الاقصی ادامه خواهد داشت و روز به روز اوج خواهد گرفت. 
در این بیانیه آمده است که ملت فلسطین در پرتو مبارزه و مقاومت خود به اشغالگری نظامیان اسرائیلی و عربده کشی شهرک نشینان یهود پایان خواهد بخشید و آرمان خود در زمینه آزادی سرزمین فلسطین و بازگشت آوارگان فلسطین به سرزمین خود را محقق خواهد ساخت.

لینک کوتاه:

کپی شد