جمعه 20/سپتامبر/2024

نخستین واکنش نتانیاهو به عملیات برکان/ مجری عملیات را بازداشت می کنیم

دوشنبه 8-اکتبر-2018

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نخستین واکنش به عملیات هلاکت 2 شهرک نشین صهیونیست در منطقه “برکان” تهدید کرد که مجری این عملیات بازداشت و محاکمه خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از منابع قدس اشغالی، بنیامین نتانیاهو در مراسم افتتاح یک مرکز در بلندی های اشغالی جولان اعلام کرد که من تعهد می دهم که مجری این عملیات بازداشت و مجازات شود.

در همین حال، نظامیان رژیم صهیونیستی به تعقیب “اشرف نعالوت” مجری این عملیات که اهل روستای شویکه است، ادامه می دهند و در همین راستا، خانم دکتر “فیروز نعالوت” خواهر این جوان فلسطینی را که استاد دانشکده داروسازی دانشگاه نجاح است، بازداشت کرده اند.

سربازان ارتش صهیونیستی پس از وقوع عملیات برکان عملیات جستجوی مجری عملیات را آغاز کرده اند و این عملیات جستجو بیشتر در استان طولکرم متمرکز بوده است؛ به طوری که آنها با محاصره روستای شویکه، به تفتیش تعدادی از منازل پرداختند و ساکنان آنها را مورد بازجویی قرار دادند.

نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه هم به مناطق مختلف کرانه باختری حمله کرده و 19 جوان را به اتهام دست داشتن در عملیات های مقاومتی مردمی علیه نظامیان رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست بازداشت نموده و تحویل سرویس های امنیتی دادند.

گفتنی است که در جریان عملیات مقاومتی قهرمانانه دیروز یکشنبه که در سومین سالروز آغاز انتفاضه قدس به وقوع پیوست، 2 شهرک نشین صهیونیست به هلاکت رسیده و یک نفر دیگر هم زخمی شد. جوان مجری این عملیات توانست به سلامتی پس از اجرای عملیات، محل حادثه را ترک کند.

لینک کوتاه:

کپی شد